نائب رئیس شورا به دیارمیرزا خبر داد؛

تخریب سازه های المان شهری شهرداری لولمان توسط اداره راهداری+ تصاویر

مصطفی مهربان گفت: اولین اِلمان شهری لولمان که بعد از پلیس راه رشت لاهیجان درحال نصب بود روز گذشته بدون سیر مراحل قانونی و بدون هیچ گونه اخطاری از سوی اداره کل راهداری تخریب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نایب رییس شورای شهر لولمان به دیارمیرزا گفت: اولین اِلمان شهری لولمان که بعد از پلیس راه رشت لاهیجان درحال نصب بود روز گذشته بدون سیر مراحل قانونی و بدون هیچ گونه اخطاری از سوی اداره کل راهداری تخریب شد.
مصطفی مهربان افزود: شهرداری با مشقت و بکارگیری از ظرفیت‌های اقتصادی موجود قصد ایجاد مبلمان شهری مناسب که یکی از مطالبات شهروندان بوده ولی متاسفانه دستگاه متولی موجبات ضرر و زیان به بیت المال را فراهم نموده است.
وی با بیان این که عملیات اجرایی در محدوده شهر بوده و چگونه بدون هیچ اطلاع و اخطاری اقدام به تخریب سازه نمودند در صورتی که بسیاری از موارد مثل روشنایی راه و ترمیم جاده‌ها بر عهده اداره راهداری است و انتظار می‌رود در اجرای وظایف ذاتی خود گام بردارند و کمک حال توسعه شهرها باشند.

این عضو شورا با بیان اینکه تخریب اموال بیت المال را چه کسی پاسخگو خواهد بود، افزود: در شهر لولمان هیچ اداره‌ای استقرار نداشته و همه امورات با همکاری شهرداری و پیگیری شورا صورت می‌پذیرد.

 

Share