در بافت رخ داد؛

خونریزی مغزی وزیر ورزش و درگذشت مدیرکل حوزه ریاست در حادثه سقوط بالگرد در بافت

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنج‌شنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند. مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان به ایسنا گفت: متاسفانه یک نفر از سرنشینان این بالگرد جان خود را از دست داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: متاسفانه وزیر ورزش خونریزی مغزی کرده و در حال انتقال به بیمارستان کرمان است.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این رابطه گفت: بالگرد یکبار می نشیند بعد بلند می شود که در مرحله دوم برای نشستن دچار سانحه می شود؛ علت در دست بررسی است.

فداکار عنوان کرد: بالگرد حامل وزیر ورزش هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دید؛ حال مصدومان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

رضا فلاح، مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان به ایسنا می گوید: متاسفانه یک نفر از سرنشینان این بالگرد جان خود را از دست داده است.

اسماعیل احمدی، مدیر کل حوزه ریاست وزیر ورزش، از آسیب‌دیدگان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بود که در این حادثه جان باخته است

او می افزاید: تعداد سرنشینان بالگرد ۱۶ نفر بوده است که برخی از آنها در محل درمان شده و تعدادی از آنها به بیمارستان بافت منتقل شده اند.

به گزارش ایسنا، عنایت الله دهقانی، دادستان شهرستان بافت نیز درباره جزییات سانحه گفت: امروز وزیر ورزش و جوانان به همراه چند تن از معاونین و نماینده مجلس استان به شهرستان بافت سفر کردند که در زمان فرود، بالگرد حامل آنها در زمین چمن شهرستان بافت دچار سانحه شد.

او ادامه داد: بلافاصله مصدومان به بیمارستان اعزام شدند و وزیر ورزش و جوانان از ناحیه سر و دست دچار صدمه شده است. متاسفانه در این حادثه احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان و مشاور وزیر فوت کرده است.

دادستان بافت ادامه داد: اقدامات لازم برای اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان های استان کرمان و تهران در حال انجام است. اقدامات قضایی برای بررسی علت حادثه در حال انجام است و دستورات لازم در این خصوص داده شده است.

دکتر محمد صابری رئیس اورژانس کرمان به ایسنا گفت: حال چهار نفر از مصدومین مساعد نیست و در حال انتقال به کرمان هستند و سایر مصدومان مشکل جدی ندارند.

رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: متاسفانه وزیر ورزش خونریزی مغزی کرده و در حال انتقال به بیمارستان کرمان است.

ا وجود اینکه در ساعات ابتدای وقوع حادثه اعلام شده بود حال مصدومان سانحه سقوط بالگرد مساعد است اما اکنون اعلام شده که حال چهار نفر از مصدومان وخیم است.

بعد از ظهر امروز چهارم اسفندماه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و همراهان آنان در شهرستان بافت دچار سانحه شده و سقوط کرد.

Share