صبح امروز صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و خانه مطبوعات و رسانه ها

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی مابین سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و خانه مطبوعات و رسانه های گیلان صبح امروز در محل دفتر مرکزی سازمان به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی مابین حمید رضا مسکنی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و میلاد ابراهیمی مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان صبح امروز در محل دفتر مرکزی سازمان به امضا رسید.

 حمید رضا مسکنی در خصوص فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت: عنوان جهاد با معنای سخت‌ترین کاری که منافع مردم را پیگیری می‌کند همراه است به همین دلیل ضرورت دیدیم که در مباحثی مانند بهبود وضعیت سلامتی بانوان همچون درمان ناباروری و سرطان‌های شایع در بانوان برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم همچنین در حوزه بانک خون بند ناف جهاد دانشگاهی سالهاست که فعالیت‌ها و ثمرات نفیسی را به جامعه ارائه داده است.

وی افزود: پژوهشکده محیط زیست که تنها پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی و فعال در خصوص محیط زیست در کشور است در سطح ملی پروژه‌های زیست محیطی بر عهده دارد.

سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به دیگر فعالیت‌های این سازمان افزود: با توجه به ضرورت و ظرفیت رسانه و اهمیت بازگویی فعالیت‌های انجام شده امیدواریم این تفاهم نامه موجب انتفاع تعداد بیشتری از هموطنان از برنامه‌های این سازمان شود.

اسماعیل بلالایی سرپرست روزنامه ایران در استان گیلان و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات با اشاره به اینکه نام جهاد با مسئولیت همراه است گفت قرار گرفتن نام جهاد در کنار دانشگاه بسیار معنادار و پر بار است. وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های روابط عمومی جهاد دانشگاهی گیلان گفت فعالیت موثر فعالان حوزه روابط عمومی در سطح استان تاثیر بسزایی در انعکاس گسترده فعالیت‌ها و دستاورد‌های یک سازمان در سطح جامعه دارد.

لازم به ذکر است موضوع این تفاهم‌نامه گسترش و توسعه همکاری‌های آموزشی خدمات تخصصی و کارگاهی به منظور انجام فعالیت‌های مشترک با استفاده از توان و ظرفیت‌های متقابل است و از اهداف آن می‌توان به استفاده از پتانسیل، امکانات علمی و اجرایی طرفین جهت افزایش سرعت فعالیت ها، طراحی و برگزاری دوره‌ها و سمینارهای تخصصی و مهارتی در حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌ها و… اشاره کرد.

Share