حسن کریمی کرنق مطرح کرد:

احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی در رشت | آذین‌بندی‌های سطح رشت و دیوار نگاری‌ شهر

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری رشت از احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی در این شهر خبر داد و گفت:برای احداث سرویس بهداشتی در بسیاری از نقاط رشت بودجه مشخص در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت در نشست خبری اعضای شورا با اشاره به اینکه از مرداد سال ۱۴۰۱ مسئوولیت این کمیسیون به بنده واگذار شد اظهار کرد: از زحمات همکار شورایی‌ام سید حسین رضویان به عنوان رئیس پیشین این کمیسیون تقدیر و تشکر می‌کنم.
حسن کریمی کرنق با بیان اینکه سازمان آتش نشانی جزو سازمان‌های زیر مجموعه این کمیسیون است افزود: همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن ایستگاه پانزده آتش نشانی رشت با حضور مدیران ارشد استانی افتتاح شد.
وی به بخش‌های از عملکرد سازمان سیما و منظر شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: آذین‌بندی‌های سطح رشت، دیوار نگاری‌ها انجام شده سطح شهر از جمله عملکردهای این مجموعه است.
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با بیان اینکه برای احداث سرویس بهداشتی در بسیاری از نقاط رشت بودجه مشخص در نظر گرفته شده است تصریح کرد: احداث هشت چشمه سرویس بهداشتی در دولت آباد از جمله اقداماتی است که طی این مدت انجام شده است و در تلاشیم تا سرویس‌های بهداشتی در برخی از نقاط رشت در سال ۱۴۰۲ احداث شود.

Share