مدیر کل پست استان گیلان خبر داد؛

نصب اولین پلاک کدپستی هوشمند در استان گیلان

مدیر کل پست استان گیلان در آئین رونمایی از اولین پلاک کدپستی هوشمند اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در خصوص نصب پلاک کدپستی هوشمند این بستر فراهم شده تا کلیه دستگاه های خدمت رسان در سطح استان بتوانند نسبت به یکپارچه سازی و استاندارد نمودن آدرس های مشترکین خود اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از تمبر طلا و نقره با تصویر حضرت امام خمینی (ره) و همچنین از اولین پلاک کدپستی هوشمند استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید استان گیلان در گلزار شهدای رشت رو نمایی شد.
محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان، چاپ تمبر حضرت امام خمینی (ره) را از اقدامات ارزنده شرکت ملی پست ج. ا. ا ایران دانست و اظهار داشت: تمبر یاد بود حضرت امام نیز چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
وی همچنین در خصوص نصب اولین پلاک کدپستی هوشمند در استان گیلان گفت: استخراج اطلاعات مکانی ملک از طریق اسکن کد تعبیه شده بر روی پلاک‌های کدپستی هوشمند امکانپذیر خواهد بود و با اقدامات انجام شده پیرامون نصب پلاک کدپستی هوشمند، این بستر فراهم خواهد شد تا کلیه دستگاههای خدمات رسان استان مانند آب، برق، گاز و مخابرات بتوانند نسبت به یکپارچه‌سازی و استاندارد نمودن آدرس‌های مشترکین خود اقدام نمایند.

Share