رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد:

محدودیت ترافیکی محور قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری با اشاره به اینکه با توجه به تقارن روز مبعث رسول اکرم (ص) با تعطیلات پایان هفته پیش‌بینی می‌شود حجم سفرها و تردد وسایل نقلیه به استان گیلان افزایش یابد، اظهار داشت: در این راستا به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز پنج‌شنبه ۲۷ بهمن ماه و از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز شنبه ۲۹ بهمن ماه در محورقدیم «رشت – قزوین» و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «اردبیل – آستارا» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز پنج‌شنبه ۲۷ بهمن ماه و از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز شنبه ۲۹ بهمن ماه در محور «آستارا- اردبیل» و بالعکس ممنوع است.

Share