دکتر آشوبی در نشست مشترک با مسئولین مراکز آموزشی و درمانی رازی و حشمت:

لحظه‌ای غفلت میلیاردها تومان به دانشگاه ضرر می‌زند|فرصت حاشیه‌پردازی نداریم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در پذیرش مسئولیت‌ها غفلت جای ندارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروزه به بلوغ اداری و ساختاری خود رسیده و مسیر رشد و ترقی و پیشرفت را بدون توجه به حواشی و با اتکا به نیروی انسانی توانمند خود طی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رؤسا و تیم اجرایی مراکز آموزشی و درمانی قلب دکتر حشمت و رازی رشت با محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر اینکه باید همه تلاش خود را برای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت بهره گرفت، اظهار کرد: در پذیرش مسئولیت‌ها غفلت جای ندارد و اگر در همین دانشگاه نیز لحظه‌ای در مدیریت غفلت شود، میلیاردها تومان نظام سلامت استان متضرر می‌شود.

آسوبی بر ضرورت خدمات مطلوب به ذی‌نفعان در مراکز آموزشی و درمانی ازجمله بیماران تأکید کرد و افزود: بیماری که به مراکز آموزشی و درمانی مراجعه می‌کند میهمان نظام سلامت است و باید از بهترین نوع دریافت خدمات برخوردار شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر توسعه مشارکت، گفت: عقب‌ماندگی‌های زیادی در نظام سلامت استان به‌ویژه در مرکز استان وجود دارد که باید با تلاش همه‌جانبه، حل شود.

آشوبی با اذعان به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان فرصت توقف و پرداختن به حاشیه‌سازی‌ها را ندارد، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروزه به بلوغ اداری و ساختاری خود رسیده و مسیر رشد و ترقی و پیشرفت را بدون توجه به حواشی و با اتکا به نیروی انسانی توانمند خود طی می‌کند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده پیش رو با برنامه‌ای مدون امور سلامت مردم استان را پیش خواهد برد و یقیناً بهداشت، درمان و آموزش استان به سطح قابل قبولی خواهد رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین ضمن برشمردن توانمندی و استعدادی بالای دانشگاه علوم پزشکی گیلان به لحاظ منابع انسانی ارزشمند، بیان کرد: باید از ظرفیت‌های برون‌سازمانی نیز در جهت برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت بهره گرفت.

گفتنی است؛ مدیران داخلی و خدمات پرستاری و مسئولین حراست هر دو مرکز در این نشست حضور داشتند و ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به بیان توانمندی‌ها، مشکلات، چالش‌ها و همچنین راهکارها برای ارتقای خدمات آموزشی و درمانی به ذینفعان در مراکز پرداختند.

Share