به دنبال دستور استاندار گیلان به مدیران دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی برف؛

شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برای مقابله با بحران احتمالی بارش برف اعلام آمادگی کرد

به دنبال دستور استاندار گیلان در پی لغو مرخصی مدیران ادارات برای مقابله با بحران احتمالی برف تا پایان هفته جاری، در این رابطه شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز از آمادگی لازم در کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای مقابله با بحران برف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به دنبال کاهش هوا و برودت ناشی از سرما و اعلام هواشناسی از بارش برف در پایان هفته جاری و دستور استاندار گیلان به مدیران دستگاه‌های خدمت رسان و لغو مرخصی آنان تا اطلاع ثانوی عادی شدن شرایط، شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز در این رابطه از استقرار ماشین آلات برف روز و دارای تیغه برف‌شکن و ماشین‌های آتش نشان خبر داد و گفت: به دنبال دستور استاندار گیلان، شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برای مقابله با بحران‌های احتمالی و همراهی با بخش صنعت در شهرک‌های صنعتی در حالت آماده باش به سر می‌برد.

مهدی محبوبی در توضیحی بیشتر گفت: علی رغم اینکه این شرکت آمادگی لازم در مقابل بحران احتمالی را دارد، در روزهای آتی تدابیر لازم را داشته باشند.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی اطهار داشت: به دنبال اعلام هواشناسی و برودت هوا و بارش برف در برخی از مناطق استان، این شرکت آمادگی لازم برای مقابله با بحران احتمالی را در شهر ک‌ها و نواحی استان دارد و به همین جهت تمامی پرسنل خدماتی در حالت آماده باش قرار دارند.

به گفته مدیر عامل شرکت شهر ک‌های صنعتی گیلان زیرساخت‌های بسیار مناسبی در برخی از شهر ک‌ها توسط دولت انجام شده و بخش خصوصی هم سرمایه‌گذاری بسیار قابل توجهی در شهرک‌های صنعتی داشته است که لزوم صیانت از این سرمایه‌گذاری‌ها حیاتی است.

استان گیلان را دارای ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با بالغ بر ۷۱۲ واحد صنعتی فعال دانست و اظهار کرد: بیش از ۹۲ درصد این واحدها صنایع کوچک و متوسط هستند که بیش از ۴۵ درصد اشتغال صنعت کشور را در خود جای می‌دهند. بیش از ۱۷ هزار نفر در شهرک‌های و نواحی صنعتی گیلان مشغول بکار هستند و حدود ۱۶ درصد کارخانجات فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان صادرات محور هستند.

Share