پاسخ به سوالات دانش‌آموزان توسط سید حسین رضویان؛

زنگ شورا با حضور عضو شورای شهر رشت در جمع دانش‌آموزان

رضویان گفت: برای داشتن شهری پویا و توسعه یافته نیازمند تفاهم و توافق بر مفاهیم توسعه، سیاست‌گذاری سنجیده با برش‌های زمانی قابل ارزیابی، ثبات و هم آهنگی آحاد مدیریت برای حل مسائل شهر و سوق دادن آن به سوی کهکشان توسعه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در یک اقدام ابتکاری سیدحسین رضویان، عضو شورای شهر رشت با دانش‌آموزان پایه هشتم دوره‌ی اول متوسطه در ساعت درس مطالعات اجتماعی که در مورد انتخابات، شورا و شهرداری بود، دیدار کرد.

رضویان در این دیدار که با استقبال دانش‌آموزان همراه بود به سوالات آن‌ها در مورد نحوه اداره شهر و وظایف شورا پاسخ گفت.

این عضو شورای شهر رشت ضمن تشریح وظایف شورای شهر رشت به مهمترین سوال دانش‌آموزان در مورد بودجه شهرداری و نحوه استفاده آن در اداره شهر پاسخ داد و گفت: برای داشتن شهری پویا و توسعه یافته نیازمند تفاهم و توافق بر مفاهیم توسعه، سیاست‌گذاری سنجیده با برش‌های زمانی قابل ارزیابی، ثبات و هم آهنگی آحاد مدیریت برای حل مسائل شهر و سوق دادن آن به سوی کهکشان توسعه هستیم.

رضویان با بیان این مطلب که امسال بودجه شهر رشت معادل ۳ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان است، گفت: این رقم با تناسبی معین از اجرای طرح‌های عمرانی و هزینه‌های جاری به موضوعاتی چون حمل و نقل و ترافیک، ایمنی و مدیریت بحران، مسائل اجتماعی و فرهنگی، موضوعات کالبدی و شهرسازی، بهبود کیفیت محیط زیست و ارتقای خدمات شهری اختصاص یافته است.

Share