سرمربی ملوان در آستانه دیدار با استقلال؛

زارع: باید تمرکز بالا داشته باشیم | درباره ژستد با من صحبت نشده است

مازیار زارع،  سرمربی ملوان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی سختی برای هر دو تیم است. ما روند خوبی در چند وقت اخیر داشتیم و با تمام تلاش پیش می‌رویم. هر تیمی که تمرکز بالاتری داشته باشد، امتیاز بازی را دریافت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایسنا، مازیار زارع،  سرمربی ملوان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی سختی برای هر دو تیم است. ما روند خوبی در چند وقت اخیر داشتیم و با تمام تلاش پیش می‌رویم. هر تیمی که تمرکز بالاتری داشته باشد، امتیاز بازی را دریافت می‌کند.

او درباره عملکرد دفاعی ملوان گفت:‌ گل نخوردن تیم به کار تیمی ما برمی‌گردد. بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند. در فوتبال ایران اگر گلی دریافت نکنی، حتی می‌توانی پیروز میدان باشی. استقلال همیشه تیم خوبی بوده است. درست است این تیم در چند هفته اخیر عملکرد ایده‌آلی نداشته است اما استقلال تیم با کیفیتی بوده است و بازیکنان با کیفیتی داشته است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم و امیدوارم به خواسته‌های خود در این بازی برسیم.

زارع درباره تاثیر تعطیلات لیگ برتر گفت: پس از بازی با فولاد، من ناراحت بودم چون فکر می‌کردم روندمان خوب است اما بعد از تعطیلات هم شکل خوبی داریم. نمی‌شود خیلی به آمار فکر کرد. ما بازی به بازی داریم پیش می‌رویم. بازی با استقلال، یک بازی مهم برای ما است.

او درباره تقابل تیمش با استقلال در رقابت‌های جام حذفی گفت: زود است درباره آن صحبت کنیم. تمام تمرکز ما روی بازی لیگ است. این بازی به ما روی شناخت استقلال کمک خواهد کرد. درباره بازی جام حذفی صحبت نکنیم فعلا بهتر است.

زارع درباره عملکرد تیمش خاطرنشان کرد: من دوست دارم بازی را ببرم تا امتیاز ملوان را بیش‌تر کنم. این که ببرم تا پرسپولیس خوشحال شود، اصلا به آن فکر نمی‌کنم. من در ملوان هستم. من لیست خود را به باشگاه داده‌ام و منتظر هستم تا در آینده چه رقم می‌خورد. درباره رودی ژستد با من صحبت نشده است.

او درباره این که تیمش مدت‌ها است که نتوانسته استقلال را شکست دهد، گفت: ما روحیه خود را با این سوالات نمی‌بازیم. ما ۶ سال در لیگ یک بودیم و اگر در لیگ برتر بودیم، شاید اتفاقات دیگری رقم می‌خورد. در بزرگی استقلال هیچ شکی نیست اما هر تیمی که بتواند کیفیت خوبی داشته باشد، می‌تواند پیروز میدان باشد. ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم.

سرمربی ملوان درباره حضور تماشاگران در استادیوم آزادی گفت:‌ اصلا مهم نیست این مساله به نفع یا به ضرر ملوان باشد. امیدوارم مردم به استادیوم بیایند و از بازی لذت ببرند.

زارع گفت: ما بعد سال‌ها به لیگ برتر آمدیم و کار در اول کار سخت است اما بازیکنان ما بهتر شدند. بازی‌های اول فصل ما زیبا بود اما نتیجه را واگذار کردیم. بازیکنان ما پیشرفت قابل توجهی داشتند. ما در هر بازی موقعیت گل داشتیم. ما جلوی پیکان موقعیت گل داشتیم و این نشان می‌دهند بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان تلاش خود را بیش‌تر کردند و هر چه تلاش بیش‌تر شود، نتیجه بهتری رقم می‌خورد.

او در پاسخ به این سوال که آیا کسانی برای نقل وانتقالات، با بازیکنان ملوان تماس داشته‌اند؟ گفت: فکر نمی‌کنم. بازیکنان ما بامعرفت هستند و اگر اتفاقی می‌افتاد با من صحبت می‌کردند.

سرمربی ملوان درباره آینده تیمش گفت: هنوز چیزی تمام نشده است. هنوز جنگ ادامه دارد. نیم‌فصل دوم سخت‌تر است. ملوان همیشه برای ما فراتر از یک اسم بوده است و تا پایان تلاش خود را می‌کنیم. همیشه در دنیا برای ما، اسمی جز ملوان نبوده است.

Share