رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری ۹۲ سارق در اولین روز از طرح مبارزه با سرقت در گیلان | ۱۱۳ فقره سرقت کشف شد

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۹۲ سارق در اولین روز از طرح عملیاتی مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۱۳ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۹۲ سارق در اولین روز از طرح عملیاتی مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۱۳ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ علیرضا حدادی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در سطح استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در اولین روز از اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۹۲ سارق در سطح استان گیلان دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۷ فقره سرقت مهمه و ۸۶ فقره سرقت خرد اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضابی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی در پایان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

Share