از روز سه شنبه؛

جزئیات طرح جدید فروش فوری ۲ محصول سایپا

طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. متقاضیان از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۴ بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد. متقاضیان از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۴ بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل کنند.

 همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان این طرح فراهم است و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست.

Share