مدیر امور آب شهرستان رودبار خبر داد؛

آغاز اجرای پروژه هایی به ارزش حدودی ۲۶ میلیارد تومان در شهرستان رودبار

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران پروژه های احداث کف بند و سر دهنه اسطلخ جان و جمشید آباد، کف بند و سردهنه بلوکات، مقسم و سردهنه نصفی رودخان و بازسازی سردهنه رودآباد در شهرستان رودبار آغاز شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، افشین جارچی مدیر امور آب شهرستان رودبار در این باره گفت: پروژه احداث کف بند و سردهنه اسطلخ جان و جمشید آباد با ارزش حدودی ۱۱ میلیارد تومان با حضور وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان، حجت الاسلام حسین مالکی امام جمعه رستم آباد، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستانی و کشاورزان منطقه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از طرحهای مهم عمرانی آب منطقه‌ای گیلان در شهرستان رودبار است، تصریح کرد: همزمان با این پروژه، پروژه‌های کف بند و سردهنه بلوکات با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، مقسم و سردهنه نصفی رودخان با اعتبار ۳ میلیارد و بازسازی سردهنه رودآباد با اعتبار ۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

جارچی در پایان گفت: پروژه‌هایی یاد شده به ارزش حدودی ۲۶۰ میلیارد ریال از محل بند ز تبصره ۸ قانون برنامه و بودجه ۱۴۰۱ خدمتی است از شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان به مردمان شریف شهرستان رودبار که باعث مدیریت بهتر منابع آب و توزیع آن در فصل زراعی خواهد شد.

Share