چطور جیب هایم را پر از پول کردم

من متوجه شدم که اگر واقعا ثروت کلانی می خواهم باید باورهای پول ‌ساز را در خود به‌ وجود بیاورم و در نهایت توانستم با این کار انعکاس افکار مثبت خود را در رفتار و زندگی ام ببینم و به فردی ثروتمند با جیب هایی پر از پول تبدیل شوم.

من متوجه شدم که اگر واقعا ثروت کلانی می خواهم باید باورهای پول ‌ساز را در خود به‌ وجود بیاورم و در نهایت توانستم با این کار انعکاس افکار مثبت خود را در رفتار و زندگی ام ببینم و به فردی ثروتمند با جیب هایی پر از پول تبدیل شوم.

زردچوبه بزرگ گلستان

از قدیم الایام زردچوبه بزرگ گلستان در طب سنتی ایرانیان استفاده گشته است، پرکاربردترین آن هم برای رفع درد، ورم و کوفتگی هایی بود که در دست و پا ایجاد می شود.

در زردچوبه ماده ای به نام کورکومین وجود دارد که خاصیت ضد التهابی داشته و بسیار مفید است، البته لازم به ذکر است که این ماده به راحتی در خون جذب نمی شود.

از این ماده علاوه بر این که در غذا استفاده می شود بلکه در رنگرزی پارچه های پشمی، نخی و ابریشمی کاربرد دارد و از دیرباز تا کنون به علت رنگ زیبای زرد آن استفاده می شود.

زرد چوبه بزرگ گلستان با کیفیت عالی کمی دیر رنگ پس می دهد و رنگ زرد آن تند نبوده و ملایم است.

گاها برای افزایش حجم زردچوبه به آن پودر هویج خشک، پوست پسته آسیاب شده، نان خشک و رنگ های شیمیایی اضافه می کنند.

زردچوبه اصل هندی

پودر زردچوبه اصل هندی دارای کیفیت بالایی بین انواع زردچوبه هاست؛ این پودر به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد، رنگ تیره تری نسبت به سایر زردچوبه های موجود در بازار دارد.

خواص درمانی و طعم دهندگی آن در غذا ها نیز مشهود تر است و با همه این تفاسیر دارای قیمت بالاتری هم هست.

یکی از مشخصه های آن استفاده از آن در تهیه ماسک ها برای پاکسازی پوست، به دلیل خواص ضد باکتریای آن است.

می توانید این زردچوبه را در مقادیر مختلف تهیه کنید؛ حتی می توانید آن را نه تنها به صورت پودر بلکه با ساقه آن و به صورت کیلویی تهیه کنید.

زردچوبه اعلا کیلویی

در واقع زردچوبه اعلا کیلویی مشخصات خاصی دارد و از این موارد می توان به رنگ زرد آن ها اشاره نمود.

محصولات مورد نظر به صورت پودری در دسترس هستند و باید دقت داشت که بهترین آن ها کاملا نرم هستند و دانه های درشتی در آن ها دیده نمی شود.

زردچوبه اعلا عطر بسیار خوبی دارد و بوی کهنگی و ماندگی نمی دهد .

با اضافه کردن این ادویه به غذا می توان تغییرات در رنگ و طعم را به سرعت احساس کرد.

خواص زردچوبه شامل: درمان زخم‌های دیابتی، درمان اختلالات کبدی، درمان مشکلات گوارشی، انرژی زا و تقویت کننده بدن، ضدعفونی‌کننده،، درمان مشکلات پوستی و غیره می باشد.

Share