نحوه تهیه پیاز سوخاری

در بیشتر رستوران های کشور پیاز سوخاری به عنوان دورچین غذا گذاشته می شود و طعم بسیار خوشمزه ای نیز دارد. افراد بسیاری به دنبال دستور تهیه ی این نوع پیاز سوخاری می باشند

پیاز سوخاری جزو یکی از محبوب ترین پیش غذا هایی می باشد که در بسیاری از رستوران های دنیا سرو می شود. این غذا با دستورهای مختلفی تهیه می شود.جهت تهیه ی این محصول، خرید و فروش عمده پیاز بهترین گزینه خواهد بود. در این روش پیاز، آرد سفید، نشاسته ذرت، بکینگ پودر و آب یخ به عنوان مواد اولیه مورد نیاز این محصول شناخته می شوند. فروش پیاز عمده قرمز

ابتدا باید آرد سفید، نشاسته ذرت و بکینگ پودر را با هم مخلوط و کمی آب یخ به آن اضافه کرد. این مواد را سلفون کشیده و به مدت ۳۰ دقیقه استراحت می دهیم.

پیاز ها را به صورت حلقه ای برش می زنیم. پس از آن که مواد آماده شد یک شیرجوش را روی گاز گذاشته و داخل آن روغن میریزیم. هنگامی که روغن داغ شد، حلقه پیاز را به مواد آغشته و درون شیرجوش می اندازیم تا سرخ بشوند.

هنگامی که پیاز طلایی شد آن را داخل یک توری می گذاریم تا روغن آن گرفته بشود.

پیاز سوخاری را مجلسی درست کنید

روش های خانگی و رستورانی مختلفی برای تهیه ی پیاز سوخاری وجود دارد. برخی افراد در مهمانی های خود تمایل دارند ظاهر زیباتری از این پیش غذا را جلوی مهمانان خود بگذارند، به همین دلیل بهتر است این روش را برای درست کردن پیاز سوخاری امتحان کنند. امروزه فروش پیاز عمده قرمز برای تهیه ی پیاز سوخاری در حجم بالا بهتریت گزینه خواهد بود.

ابتدا پیازها را به شکل حلقه ای برش دهید و حلقه ها را از هم جدا کنید. حالا در یک کاسه بزرگ آرد، تخم مرغ، آرد سوخاری، فلفل و نمک را با هم مخلوط کنید. حالا آب یخ را در یک ظرف بریزید و پیازهای حلقه ای شده را در آن آب قرار دهید و بگذارید چند دقیقه بماند.

سپس یک ماهیتابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و در آن روغن بریزید و بگذارید تا داغ شود. در این مرحله از تهیه پیاز سوخاری مجلسی، پیازها را یکی یکی از آب درآورید و در مواد خشکتان بزنید و بعد در ماهیتابه بیندازید تا سرخ شود. در صورت تمایل می توانید به مواد خشکتان پودر سیر هم اضافه کنید. وقتی پیازها سرخ شدند، آن ها را روی دستمال بگذارید تا روغن اضافی شان برود.

تهیه پیاز سوخاری به روش رستورانی

در بیشتر رستوران های کشور پیاز سوخاری به عنوان دورچین غذا گذاشته می شود و طعم بسیار خوشمزه ای نیز دارد. افراد بسیاری به دنبال دستور تهیه ی این نوع پیاز سوخاری می باشند. لیست قیمت پیاز به روز جهت طبخ کردن پیاز سوخاری در اختیار فروشندگان قرار دارد.

اکنون تصمیم داریم طرزتهیه ی این دورچین خوشمزه را به شما آموزش بدهیم. ابتدا پیاز را پوست کنده و بشویید و بعد از خشک کردن به صورت حلقه حلقه ببرید. بهتر است ضخامت حلقه ها بین ۱ تا ۱.۵ سانت باشد. حالا حلقه ها را از هم جدا کنید.

حالا تخم مرغ را داخل کاسه بشکنید و با مقدار کافی نمک و زردچوبه هم بزنید تا از لختی در بیاید. در این مرحله، هر یک از پیازها را در تخم مرغ فرو ببرید، سپس در آرد سفید بغلتانید تا همه قسمت های پیاز به آرد آغشته شود.

دوباره آن ها را یکی یکی در تخم مرغ بزنید و این بار آن ها را به آرد سوخاری آغشته کنید. حالا در یک ماهیتابه مقداری روغن بریزید و بگذارید داغ شود. وقت خوب داغ شد، پیازها را در آن بگذارید تا سرخ شوند.

Share