در حاشیه جلسه هایت دولت:

زلفی گل: اینترنت حوزه‌های برگزاری کنکور قطع می‌شود | زارع‌پور: من تصمیم‌گیر نیستم

وزیر علوم احتمال قطع سراسری اینترنت کشور در زمان برگزاری کنکور را که از سوی معاون سازمان سنجش آموزش کشور پیشنهاد شده بود، رد کرد و وزیر ارتباطات نیز گفت که هنوز چیزی در این باره مصوب نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرز به نقل از ایرنا، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دقایقی قبل در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران گفت: قطع اینترنت نیاز به مصوبه شورای عالی امنیت کشور دارد اما قرار است همانند پارسال اینترنت برای محل هایی که کنکور برگزار می شود، قطع شود.

زارع‌پور: هنوز چیزی مصوب نشده است

در فضای مجازی نیز به نقل از عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است که درخواست معاون سازمان سنجش در حال بررسی است و هنوز چیزی مصوب نشده است.

زارع پور گفته است که من تصمیم‌گیر نیستم بلکه شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد.

وی افزود: سازمان سنجش درخواست داده از آنجایی که ابزار و ادواتی پیدا شده که با اتصال به اینترنت می‌توان از آن‌ها در جلسات کنکور استفاده و تقلب کرد، برای حفظ حقوق شرکت‌کنندگان در کنکور اینترنت در زمان برگزاری کنکور قطع شود.

شب گذشته حسن مروتی معاون سازمان سنجش آموزش کشور در یک برنامه تلویزیونی خواستار قطع سراسری اینترنت کشور در زمان برگزاری کنکور سراسری در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه شده بود.

Share