در جلسه هیات دولت؛

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان شد

اعضای هیئت وزیران به حسین محراب به عنوان استاندار جدید خوزستان رای اعتماد دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اظهار کرد: در جلسه امروز هیات دولت، علی اکبر حسینی محراب به عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب شد.

وی افزود: آقای محراب به عنوان چهره ملی پیش از این هم در دولت همکاری‌هایی را با بخش های مختلف دولت داشتند و مسئول قرارگاه تنظیم بازار در سال جاری بودند و مدیریت مردمی سازی یارانه‌ها تحت نظر معاونت اول رئیس جمهور با ایشان بود و همکاری تنگاتنگی با بخش‌های اجرایی دولت و استانداران دارند.

گفتنی است پیش از این صادق خلیلیان به عنوان استاندار خوزستان فعالیت داشت.

همچنین رئیسی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق خوزستان و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات این استان اظهار داشت: استان خوزستان از ظرفیت‌های بزرگ نیروی انسانی، جوانان مستعد و مردم متدین و وفادار به انقلاب برخوردار است و می‌طلبد با روحیه بسیجی و جهادی‌وار شبانه‌روزی، همه امکانات را برای رفع مشکلات و توسعه استان به خدمت گرفت چرا که ایران مدیون خوزستان است.

ضرورت ارتباط با علما، دانشگاهیان و جوانان و بهره‌گیری از مشورت شخصیت‌های ملی اهل خوزستان برای کمک به توسعه استان، از دیگر توصیه‌های رئیس جمهور به استاندار جدید این استان بود.

علی اکبر حسینی محراب به عنوان استاندار خوزستان منصوب شد

وی در دهه هفتاد مدیرکل اطلاعات خوزستان بود و در سال ۸۴ در دوره وزارت حجت الاسلام محسنی اژه ای در وزارت اطلاعات، معاون اقتصادی و مبارزه با فساد این وزارتخانه بود .

او در دولت دهم،دبیر ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و رئیس کمیته اقتصاد دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بود .

محراب همچنین سابقه معاونت مبارزه با مفاسد اقتصادی سازمان اطلاعات سپاه را در کارنامه اجرای اش دارد.

وی در دولت آیت الله رییسی، مشاور اقتصادی معاون اول ریاست جمهوری بود. پیگیری و برخورد با دهها پرونده مفاسد اقتصادی، مهمترین سابقه محراب حسینی است.

 

Share