هواشناسی گیلان خبر داد:

پایان هفته سرد و بارانی در انتظار گیلانی ها | بارندگی‌ها از روز جمعه به صورت موقت متوقف می‌شود

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارندگی پراکنده تا ۲ روز آینده مهمان گیلانی ها است، گفت: تاکنون بندرانزلی با ۱۲۳ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، محمد دادرس با اشاره به آخرین الگوی حاکم بر نقشه‌های هواشناسی و با بیان اینکه تا ۲ روز آینده در گیلان ادامه دارد، گفت: هوای استان امروز و فردا نیمه ابری و در برخی نقاط شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان در ادامه یخبندان صبحگاهی برای امروز و فردا از دیگر پدیده‌های جوی پیش بینی شده برای استان عنوان کرد و افزود: بندرانزلی با ۱۲۳ میلیمتر و آستارا با ۹۶ میلیمتر ب یشترین بارندگی در استان را ثبت کرده اند.

وی با اشاره به بارش برف یک متری در گردنه اسالم به خلخال ادامه داد: بارندگی‌ها نیز از روز جمعه به صورت موقت متوقف می‌شود.

دادرس تاکید کرد: ارتفاع موج در دریای خزر برای امروز و فردا حدود ۲ متر پیش بینی شده که برای انجام فعالیت‌های دریانوردی و صید نامناسب است اما از عصر فردا به تدریج از ارتفاع موج کاسته می‌شود.

وی اضافه کرد: دمای فعلی هوای رشت ۶ درجه سانتیگراد و رطوبت هوا نیز ۹۵ درصد است.

گفتنی است؛ در ۲۴ ساعت گذشته اسبه وونی تالش با ۸ درجه زیر صفر سردترین و شهر رشت، کیاشهر، لاهیجان و بندر انزلی با ۶ درجه روی صفر گرم‌ترین مناطق استان بوده است.

Share