پس از اظهارات جنجالی جلالی؛

یزدی خواه: طرحی مبنی بر جریمه بانوان بدحجاب در کمیسیون فرهنگی مطرح نشده است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مباحثی که اخیرا از سوی یکی از اعضای کمیسیون مبنی بر مسدود سازی حساب بانکی بانوان بی حجاب مطرح شده، مبنایی ندارد.

سید علی یزدی خواه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید علی یزدی خواه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دانشجو، درباره اظهارات یکی از اعضای این کمیسیون مبنی بر جریمه بانوان بدحجاب و طرح جدید مجلس برای این موضوع اظهارکرد: بنظرم این نماینده نظرات شخصی خود را بیان کرده است و هنوز کمیسیون فرهنگی مجلس طرحی در این باره نداشته است و صحبت‌های اخیر وی، مبنایی در کمیسیون فرهنگی ندارد.

وی افزود: البته کمیسیون درحال بررسی کارشناسی برای طرحی جامع و کامل در حوزه حجاب است و بالای ۱۰ ساعت جلسات کارشناسی با حضور عوامل ذی ربط از جمله وزارت کشور، دادستانی، ناجا، فراجا و بقیه دستگاه‌های مرتبط با این موضوع تشکیل شده است تا بتوانیم خروجی خوبی را در این زمینه داشته باشیم.

یزدی خواه ادامه داد: البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که نظرات نمایندگان می‌تواند در جلسات تخصصی کمیسیون مورد بررسی و توجه قرار بگیرد؛ اما به طور کلی مباحثی که اخیرا از سوی آقای جلالی  مبنی بر مسدود سازی حساب بانکی بانوان بی حجاب مطرح شده، مبنایی در کمیسیون فرهنگی ندارد و معلوم نیست نظرات وی در طرح‌های آتی کمیسیون مورد توجه قرار بگیرد.

Share