کنایه سنگین نماینده مجلس؛

وزیر ارتباطات: دخل و تصرفی درباره فیلترینگ ندارم | نماینده مجلس: زارع‌پور الان وزیر چیه؟!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد که پلتفرم اینستاگرام بازگردد، من حتی عضو شورای امنیت کشور هم نیستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری در گفتگو با ایلنا، درباره سرنوشت بازگشت پلتفرم اینستاگرام و یا عدم بازگشت آن به حالت عادی، گفت: بنده دخل و تصرفی در این مورد ندارم، شورای امنیت کشور تصمیم گرفته و اگر قراری بر بازگشت باشد آنجا باید تجدیدنظر کند. من تصمیم‌گیر نیستم، من حتی عضو شورای امنیت کشور هم نیستم.

وی درباره این‌که شورای عالی فضای مجازی در این خصوص تصمیمی ندارد، گفت: شورای عالی فضای مجازی تصمیمی نگرفته است، تصمیم با شورای امنیت کشور است و این شورا باید تصمیم‌گیری کند.

جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اظهارات وزیر ارتباطات نوشت: وقتی اینترنت سرعتش حداقل هست و اکثر شبکه‌های اجتماعی فیلتره و شرکت مخابرات و مشکلات کارگزاران مخابرات هم به بخش خصوصی و خصولتی واگذار شده و تصمیم قطع و وصل اینترنت و فیلترینگ هم با وزارت ارتباطات نیست! ؛ برادرمون عیسی زارع‌پور دقیقا الان وزیر چیه؟! وزیر فیلترنت و قطع ارتباطات!؟

Share