مدیر نمایندگی تیپاکس شعبه نیروی دریایی رشت اعلام کرد:

نمایندگی جدید تیپاکس در شهر رشت افتتاح شد

کیانوش طاهری مدیر نمایندگی شعبه نیروی دریایی رشت ضمن اشاره به فعالیت ۶۲ ساله شرکت تیپاکس، اظهار داشت: تیپاکس به‌عنوان بنیانگذار اولین پست خصوصی کشور، با بیش از هزار شعبه فعال در سراسر کشور مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایندگی شعبه نیروی دریایی به‌عنوان نمایندگی جدید شرکت تیپاکس در شهر رشت افتتاح شد.‌

کیانوش طاهری مدیر نمایندگی شعبه نیروی دریایی رشت ضمن اشاره به فعالیت ۶۲ ساله شرکت تیپاکس، اظهار داشت: تیپاکس به‌عنوان بنیانگذار اولین پست خصوصی کشور، با بیش از هزار شعبه فعال در سراسر کشور مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز است.

طاهری سرعت، دقت و امنیت را رسالت اصلی شرکت تیپاکس عنوان کرد و افزود: تیپاکس به‌عنوان بنیانگذار صنعت کوریر سرویس در کشور، با شش دهه فعالیت در حوزه جابجایی سریع بسته و صنعت لجستیک، امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت پست خصوصی ایران شناخته می‌شود.

در ادامه مدیر شعبه نیروی دریایی تیپاکس رشت عنوان کرد: تمامی بسته‌ها پیش‌ از ارسال، با‌توجه‌به ارزش ریالی اعلام شده از سوی فرستنده، بیمه می‌شوند و درصورت بروز خسارت، طبق ارزش اعلام شده توسط فرستنده، جبران خسارت خواهند شد. ‌

مدیر نمایندگی شعبه نیروی دریایی رشت مهم‌ترین ویژگی و مزیت شرکت تیپاکس را ارسال و دریافت «پلاک به پلاک» عنوان کرد و در همین راستا گفت: خدمات پستی پلاک به پلاک به‌معنای دریافت بسته از پلاک فرستنده و تحویل آن به پلاک گیرنده است. از جمله مزایای این سرویس، می‌توان به کاهش هزینه ایاب و ذهاب و صرفه‌جویی در زمان اشاره کرد.‌

کیانوش طاهری افزود: یکی از چالش‌های صاحبان کسب‌وکار‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، سرویس پرداخت وجه کالای فروخته شده در محل است. تیپاکس نیز در راستای رفاه حال مشتریان و ایجاد اعتماد بین فروشنده و خریدار، این سرویس را تحت عنوان سرویس COD در اختیار مشتریان قراردادی قرار داده است. در این سرویس مشتری مبلغ کالای خریداری شده را به تیپاکس پرداخت کرده و تیپاکس مبلغ را به‌حساب فروشنده واریز خواهد کرد.‌

وی افزود: ارسال درون‌شهری، ارسال بین‌الملل، لاکر هوشمند جابار (صندوق امانات هوشمند)، تی‌بار (سرویس حمل‌و‌نقل بسته‌های حجیم و سنگین) و خدمات تکمیلی اعم از جبران خسارت، ارسال پیامک به فرستنده و گیرنده، بسته‌بندی، پسکرایه (پرداخت هزینه ارسال در مقصد)، COD (پرداخت هزینه کالا در مقصد)، رهگیری آنلاین بسته، اپلیکیشن مای تیپاکس، پلتفرم ای تیپاکس و … از دیگر خدمات شرکت تیپاکس هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد.

طاهری اظهار داشت: امکان رهگیری آنلاین بسته‌ها از طریق صفحه رهگیری بسته در سایت تیپاکس به‌صورت شبانه‌روزی وجود دارد.‌

طاهری در آخر اضافه کرد: دفتر نمایندگی جدید تیپاکس رشت در خیابان فلسطین، شهرک فرهیختگان، روبروی کوچه پنجم با شماره تلفن ۰۱۳۳۲۰۰۸۰۵۴ و ۰۹۱۱۲۸۶۰۱۱۸ واقع شده و همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز خواهد بود.

Share