مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان؛

مطالبه‌گری جزء ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است

سعید مهدوی در یادواره شهدای دخانیات رشت، اظهار کرد: شهدا مسیر بندگی، عشق به خدا و جهاد و شهادت را به سایر مسیرها ترجیح دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید مهدوی در یادواره شهدای دخانیات رشت، اظهار کرد: شهدا مسیر بندگی، عشق به خدا و جهاد و شهادت را به سایر مسیرها ترجیح دادند.

وی با اشاره به ویژگی‌ها والای شهدا در ابعاد مختلف، افزود: یکی از راه رسیدن به شهادت تامل و تعمق در آیات الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، حق‌شناسی را یکی مولفه‌های مهم شهادت محوری دانست و بیان کرد: حق بینی و حق‌شناسی شهدا زبانزد خاص و عام است و راه را از بیراهه مشخص می‌کند.

مهدوی به تشریح مولفه‌های رسیدن به تعالی و رستگاری از منظر قرآن پرداخت و اضافه کرد: لبیک گفتن به ندای الهی، صبر در برابر مشکلات و سختی ها، مبارزه با کفر و جهاد در راه خدا انسان را به سعادت و خوشبختی می‌رساند.

وی با اشاره به کینه ورزی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمن علیه نظام اسلامی در چهل و اندی سال انقلاب، افزود: دشمن از هر طریقی برای مبارزه و ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرد اما ار بار شکست خورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان، بیان کرد: نظام اسلامی در حوادث اخیر درجنگ نابرابر رسانه‌ای و شناختی دشمن قرار گرفت.

 مهدوی با بیان اینکه دسیسه‌های دشمن شکست خورده است، گفت: بصیرت، آگاهی و ارتقای سواد رسانه فتنه‌های دشمن را ناکام می‌گذارد.

وی، مطالبه‌گری و اعتراض به وضعیت موجود را از نشانه‌های پویایی جامعه دانست و افزود: مطالبه‌گری جزو ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است.

Share