با اهدای لوح سپاس؛

قدردانی از مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان

از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای مدیریت و انجام فعالیت های آماری و از مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای اطلاع رسانی در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای مدیریت و انجام فعالیت های آماری، قدردانی شد.

«همایون حائری » معاون برق و انرژی وزیر نیرو، با ارسال لوح سپاسی از تلاش های ارزشمند و بی وقفه بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص مدیریت و اجرای فعالیت های آماری ، قدردانی کرد.
در بخشی از این لوح سپاس آمده است:« ضمن تقدیر از همکاری بی دریغ و خستگی ناپذیر و تلاش های صادقانه جناب عالی و به ویژه سرکار خانم شریف نژاد و همکاران محترمشان، امید است با تلاش های مستمر، موجبات توسعه و ارتقای کشور عزیزمان فراهم آید».

از مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان قدردانی شد

از مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای اطلاع رسانی در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، قدردانی شد.

«آرش کردی » رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توانیر ، با ارسال لوح سپاسی از تلاش های رضا احمدی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان و همکاران ایشان در خصوص اطلاع رسانی در زمینه مدیریت مصرف برق که منجر به گذر موفق از دوره اوج مصرف ۱۴۰۱ با اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در بخش خانگی شد، قدردانی کرد.

Share