محمدیاری با انتقاد از بی‌توجهی سازمان برنامه و بودجه

صدای هر کس بلندتر و ارتباط بیشتری داشته باشد توانسته برای پروژه‌ها ردیف بگیرد!

نماینده مردم طوالش در مجلس گفت: علیرغم مراجعات زیادی که به سازمان برنامه و بودجه در مورد اختصاص بودجه به پروژه‌های حوزه انتخابیه داشتیم اما همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌بریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن محمدیاری در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه، ۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌توجهی سازمان برنامه و بودجه نسبت به اختصاص بودجه به پروژه‌های حوزه انتخابیه گفت: تمامی پروژه‌ها مورد غفلت قرار گرفته و در این رابطه مراجعات زیادی داشتیم و علیرغم اینکه هماهنگی برای ملاقات حتی در بدنه میانی سازمان برنامه و بودجه نیز با مشکل مواجه است اما دستور می‌گیریم و اجرایی نمی‌شود و ما را به مجلس اعاده می‌دهند و ما در این رابطه در بلاتکلیفی به سر می‌بریم.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی پروژه‌هایی که با قرارگاه سازندگی از تهاتر نفت توافق کردیم در ردیف قرار گرفته اما حذف شده و صدای هر کس بلندتر و ارتباط بیشتری داشته باشد توانسته برای پروژه‌ها ردیف بگیرد اما مناطق کم برخوردار و کم بهره، علیرغم مراجعات زیاد مغفول واقع شده‌اند.

وی خطاب به دکتر قالیباف ادامه داد: انتظار می‌رود شما به عنوان رئیس مجلس ورود کنید تا توازنی مقابل اصول مترقی قانون اساسی ایجاد شود.

Share