از امروز آغاز می شود

زمان دیدارهای تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی آمریکا

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ با حضور ۶ تیم ایران، آمریکا، ژاپن، مغولستان، گرجستان و منتخب جهان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (شنبه) در شهر کورالویل در ایالت آیووا آمریکا آغاز می‌شود. تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی آمریکا امشب (شنبه) به مصاف ژاپن می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایسنا، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ با حضور ۶ تیم ایران، آمریکا، ژاپن، مغولستان، گرجستان و منتخب جهان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب(شنبه) در شهر کورالویل در ایالت آیووا آمریکا آغاز می‌شود و ساعت ۵:۳۰ دقیقه روز دوشنبه به وقت ایران با برگزاری دیدار فینال به پایان می‌رسد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در گروه B این رقابت‌ها، با تیم‌های ژاپن و منتخب جهان قرار دارد و در گروه A نیز تیم‌های آمریکا، گرجستان و مغولستان جای دارند. تیم‌های نخست هر گروه راهی فینال می‌شوند و تیم‌های دوم نیز در دیدار رده‌بندی به مصاف هم می‌روند.

در آغاز این رقابت‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز(شنبه) به وقت ایران ابتدا تیم‌های آمریکا و مغولستان به مصاف هم می‌روند و سپس تیم‌های ایران و ژاپن حدودا از ساعت ۲۱ به وقت ایران برابر هم قرار می‌گیرند. دومین دیدار تیم ایران نیز حدودا از ساعت ۶ صبح فردا(یک‌شنبه) به وقت ایران برابر تیم منتخب جهان خواهد بود.

شنبه ۱۹ آذر:

ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳ به وقت ایران: دیدار تیم‌های آمریکا و مغولستان و دیدار تیم‌های ایران و ژاپن

یک‌شنبه ۲۰ آذر:

ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تا ۴ بامداد یک‌شنبه: دیدار تیم‌های مغولستان و گرجستان و دیدار تیم‌های ژاپن و منتخب جهان

ساعت ۴ بامداد یک‌شنبه تا ۷:۳۰: دیدار تیم‌های گرجستان و آمریکا و دیدار تیم‌های ایران و منتخب جهان

ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ یک‌شنبه: دیدار رده‌بندی میان تیم‌های دوم هر گروه

دوشنبه ۲۱ آذر:

ساعت ۳:۳۰ تا ۵:۳۰ دوشنبه: دیدار فینال میان تیم‌های نخست هر گروه

Share