رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

رمزگشایی پرونده قتل شهروند رشتی | متهم ۲۴ ساله به قتل برادرش اعتراف کرد!

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف پرونده قتل شهروند ۳۰ ساله رشتی و دستگیری قاتل و همدست وی خبر داد و افزود: متهم ۲۴ ساله در تحقیقات پلیس به قتل برادرش توسط خانمی که با وی در ارتباط بوده، اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف پرونده قتل شهروند ۳۰ ساله رشتی و دستگیری قاتل و همدست وی خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی اظهار داشت: در پی وصول پرونده فقدانی مردی ۳۰ ساله در شهرستان رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با تحقیقات پلیسی به برادر این فرد مشکوک شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند، افزود: متهم ۲۴ ساله در تحقیقات پلیس به قتل برادرش توسط خانمی که با وی در ارتباط بوده، اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه با اعترافات متهم، پلیس با اخذ نیابت قضایی و عزیمت به یکی از روستاهای شهر نوشهر استان مازندران این خانم را دستگیر کرد، بیان داشت: متهم ۳۲ ساله در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل این فرد با تزریق مواد سمی و انتقال جسد او با همکاری برادر مقتول به جنگل‌های شهر نوشهر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه در بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته از سامانه‌های پلیس مشخص شد، کشف جسد مقتول در شهر نوشهر به صورت مجهول‌الهویه ثبت شده است، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس علت و انگیزه خود از بزه انتسابی را آزار و اذیت مقتول اعلام کرده‌اند.

سرهنگ حدادی در پایان با تاکید بر اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند از مردم خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share