امام جمعه موقت تهران؛

در هیچ جای دنیا شخص اول یک مملکت اینقدر ساده زیست نیست و در یک حسینیه رهبری نمی‌کند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تمام توطئه‌های دشمنان به برکت حضور رهبری و خون شهدا نقش بر آب می‌شود، گفت: حکومت اسلامی احیا غدیر امیرالمومنین (ع) و حاکمیت خداوند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در یادواره شهیدان سید فخرالدین و نورالدین رحیمی که در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه اطاعت از پیامبران اطاعت از خداوند است، اظهار داشت: طرفداران حکومت سکولار که شرک و مقابله با دین است در مقابل حکومت ولایت فقیه قرار داشتند.

وی با بیان اینکه اگر ولایت نبود ریاست جمهوری هم مشروعیت نداشت، افزود: در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر انحراف دانشگاه و آموزش و پرورش مشخص شد که باید به آن توجه شود.

امام جمعه موقت تهران تفکرات سکولاری را مقابل تفکر ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: چتر ولایت توانست با وجود اینکه بودجه و امکانات در دست دولت‌ها بود اوضاع را کنترل کند.

وی بیان کرد: برخی دولت‌ها در اوایل انقلاب نمی‌خواستند اقتصاد اسلامی را پیاده کنند و با صندوق بین المللی پول هم هماهنگ کرده و اهدافی را که زدودن ولایت بود را دنبال می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت موقت دولتی کاملا سکولار بود تصریح کرد: در فتنه ۸۸ همه فتنه گران دست به دست هم داده تا در یک انقلاب مخملی و رنگی، حکومت ولایت فقیه را براندازی کنند اما ولایتی که پشتوانه‌اش خدا و مشروعیت بود با بصیرت مردم فتنه را برملا کرد.

امام جمعه موقت تهران ولایت فقیه استمرار حکومت انبیا دانست و عنوان کرد: برخی‌ها می‌خواهند افراد بی‌دین بر مردم حکومت کنند ولی در هیچ جای دنیا شخص اول یک مملکت اینقدر ساده زیست نیست و در یک حسینیه رهبری نمی‌کند.

صدیقی با اشاره به ساده زیستی مقام معظم رهبری و خانواده ایشان اظهار داشت: ساده زیستی ایشان نشان دهنده زهد، هوشمندی، فقاهت، اقتدار و تقوای ایشان است که رهبری آن برای کشور و ملت ما افتخار است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه حکمرانی در انقلاب احیای غدیر وحاکمیت امیرالمومنین (ع) است عنوان کرد: مقام معظم رهبری جزء افراد زبده و بی‌نظیر در دوران ما است که با هوشمندی، تمام توطئه‌های علیه کشور را نقشه بر آب می‌کند.

وی بیان کرد: مردم از اول انقلاب پرچم نظام را بلند کردند و به برکت حضور مردم توطئه‌های دشمنان علیه کشور نقش بر آب شده است.

صدیقی با بیان اینکه اگر دفاع مقدس و این خونها نبود هیچ پایگاه فرهنگی برای ما باقی نمی‌ماند گفت: دشمنان دائم در حال توطئه علیه کشور هستند که مقام معظم رهبری تمام این توطئه‌ها علیه کشور و جهان اسلام را درک و آن‌ها را مدیریت می‌کند.

دشمن امروز ایده بی‌دولتی و هرج‌ومرج را در ایران دنبال می‌کند

وی با اشاره به اینکه حکومت انقلاب اسلامی آغازگر حکومت امام زمان (عج) است تصریح کرد: با وجود سرمایه‌گذاری عربستان و آمریکا برای داعش و نقشه‌های شوم برای منطقه، فاطمیون، زینبیون وحشد الشعبی به عنوان پایگاه‌های قدرت در منطقه در حال فعالیت هستند و تمام معادلات دشمنان را به هم زدند.

صدیقی شهیدان رحیمی را عالم و مبلغ، هدایتگر مردم و مرزبان ولایت توصیف کرد و گفت: شهید سید فخرالدین و شهید نورالدین رحیمی مرزبان ولایت عصمت و طهارت و سیاستمدار و خدمتگزار مردم در مجلس بودند.

Share