اصلی‌ترین چالش وزارت راه و شهرسازی عملی کردن وعده خانه‌دار کردن قشر محروم است

حمایت نماینده رودبار از پذرپاش؛ او از عهده اداره وزارتخانه راه و شهرسازی بر می آید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اصلی‌ترین چالش وزارت راه و شهرسازی عملی کردن قول رئیس جمهور در خصوص خانه‌دار کردن قشر محروم جامعه است گفت: فردی که در رأس وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد باید توانایی مدیریت بالایی داشته باشد و با داشتن برنامه‌ای زمان‌بندی شده مسائل مربوطه را در بازه زمانی که از عمر دولت باقی مانده است به نتیجه برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس در گفتگو با خانه ملت با اشاره به چالش‌های پیش روی وزارت راه و شهرسازی گفت: اصلی‌ترین چالش این وزارت خانه عملی کردن قول رئیس جمهور در خصوص خانه‌دار کردن قشر محروم جامعه است، علاوه بر این باید برای دسترسی راه‌های اصلی و راه اندازی خطوط ریلی مرزی گام‌های محکمی برداشته شود.

وی ادامه داد: فردی که در رأس وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد باید توانایی مدیریت بالایی داشته باشد و با داشتن برنامه‌ای زمان‌بندی شده مسائل مربوطه را در بازه زمانی که از عمر دولت باقی مانده است به نتیجه برساند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: مجلس همواره در خدمت دولت است از این رو اگر وزارت راه و شهرسازی به قوانینی برای حل مشکلات نیاز داشته باشد و لایحه‌ای قوی ارائه دهد، نمایندگان به کمک وزیر خواهند رفت و با تصویب و نظارت بر نحوه اجرا به وزارتخانه کمک می‌کنند.

گودرزوند چگینی بیان کرد: مهرداد بذرپاش با توجه به سوابق اجرایی، مدیریتی و نظارتی که در دیوان محاسبات دارد می‌تواند از عهده اداره وزارتخانه مهمی چون وزارت راه و شهرسازی برآید.

Share