با مدیتیشن و تمرکز توانستم به درآمد بالایی برسم

اگر می‌خواهید افکار منفی را به افکار مثبت تبدیل کنید، روزانه ۱۰ دقیقه مدیتیشن انجام دهید

یکی دیگر از راه های افزایش اعتمادبه نفس استفاده از تکنیک مدیتیشن است. این تکنیک به کاهش افکار منفی کمک می‌کند. زیرا برای چند دقیقه شما را از فکر کردن به موضوعات منفی و قضاوت‌های آزاردهنده باز می‌دارد. اگر می‌خواهید افکار منفی را به افکار مثبت تبدیل کنید، روزانه ۱۰ دقیقه مدیتیشن انجام دهید. من با این روش به آرامش ذهنی و تمرکز رسیدم و سبب شد در خصوص انواع متنوعی از برنج به درآمد کلان برسم.

برنج پاکستان طبیعت

اصلی ترین مشخصات در نوع برنج پاکستان طبیعت می توان به سه مدل اشاره کرد. برنج پاکستانی ایندیکا درشت، ایندیکای دانه بلند، چاپونیکا سه مدل این برنج ها در بازار می باشد.

شاخصه دیگر برنج پاکستانی دانه های بلند کشیده باریک است و در هنگام پخت باید به جوشش این دانه دقت زیادی داشته باشید.

برنج پاکستانی با نام های معروفی از جمله سوپر باسماتی عابد،ملحم،دلباز و سلیم وارد بازار می شود و خوشبخت می باشد.

از دیگر شاخصه های برنج پاکستانی به عطر برنج و یکدست بودن تمام برنج ها می توان اشاره کرد و زمانی که یک مشت از برنج را در دست خود بگیرید تمامی آنها یک اندازه هستند.

برنج پاستانی بصورت کیسه های ۱۰ کیلویی و فله ای در بازار ایران موجود می باشد و هرکسی برحسب نیاز می تواند تهیه کند.

برنج قهوه ای ۱۱۱

مهمترین محصول غذایی از نظر تغذیه و کالری دریافتی انسان، برنج می باشد که انواع زیادی دارد و از نظر عطر و بو، قیمت، کیفیت و حتی طرز پخت نیز با یکدیگر تفاوتهایی دارند.

در این میان برنج قهوه ای ۱۱۱ تمام خصوصیات یک برنج مرغوب را دارا می باشد و توانسته است خریداران زیادی را مجذوب خود کند.

بیش از یک پنجم کالری مصرفی انسان در سراسر جهان به برنج تعلق دارد که ترجیحات آشپزی با هر نوع آن، بسته به منطقه متفاوت است.

برنج یک عنصر ضروری در غذاها است که حاوی مواد معدنی، کربوهیدراتها و ویتامینهایی مانند ویتامین A و C است، انرژی مهمی را برای بدن تامین می کند و بدن را در برابر سرطان و پیری محافظت می کند.

بیش از ۴۰۰۰۰ نوع برنج در جهان وجود دارد که همه آنها منبع انرژی هستند، سیستم ایمنی را تقویت می کنند و به هضم غذا کمک می کنند، همچنین کم چربی و سرشار از سدیم هستند و کربوهیدراتها و پروتئینهای گیاهی را تامین می کنند.

برنج هاشمی گیلان

گیلان در سال ۱۴۰۱ تولید بسیار زیادی از برنج هاشمی گیلان را داشته است زیرا تامین ویتامین B بدن از مهم ترین مشخصات برنج هاشمی گیلان می باشد که از ریزش و سفیدی مو به حد قابل توجهی جلوگیری می کند.

همچنین نشانسته ای که این محصول دارد باعث سیر شدن زود هنگام افراد می شود و به همین از چاقی مفرط جلوگیری می کند.

همچنین سطح داخلی روده را پر از باکتری های کاربردی می کند و سیستم گوارشی طوری تنظیم شود تا فرد دچار اسهال یا سندروم روده نشود.

افراد برای مقابله با یبوست و آرام کردن روده های خود از این محصول میل می کنند تا فیبر موجود در آن همه چربیها را به ذرات ریزتر تبدیل کند.

و همچنین افراد از آب برنج خیس خورده برای استعمال خارجی پوست صورت خود استفاده می کنند تا بافت نرم و روشنی را به آن ببخشند.

Share