با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی؛

آغاز توزیع ۵۵ پزشک متخصص در گیلان | دکتر بالو: حمایت از فول‌تایمی‌ها و متأهلین در اولویت است

تن از پزشکان متخصص در ۲۰ رشته تحصیلی، جهت گذراندن طرح خدمتی خود، توزیع شدند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در این دوره، تلاش شده تا به جهت حمایت از بنیان خانواده و فرزندان، پزشکان طرحی متأهل در توزیع با مشکلات مواجه نشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۵۵ تن از پزشکان متخصص در ۲۰ رشته تحصیلی جهت گذراندن طرح خدمتی در شهرستان‌های استان با حضور دکتر حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر عقیل قلی‌پور سرپرست معاونت درمان، دکتر مرتضی فلاح کرکان، مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و دیگر مسوولان‌ توزیع شدند.

دکتر حیدرعلی بالو- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه توزیع پزشکان متخصص طرحی با تبریک به فارغ‌التحصیلان، اظهار کرد: مسیر خدمت به مردم در نظام سلامت برای پزشکان متخصص در تمامی مناطق استان فراهم است.

وی افزود: گیلان دارای شهرستان‌های نزدیک به هم و جزو استان‌های متراکم کشور بوده و فرصتی برای خدمت پزشکان طرحی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در این دوره، تلاش شده تا به جهت حمایت از بنیان خانواده و فرزندان، پزشکان طرحی متأهل در توزیع با مشکلات مواجه نشوند.

دکتر بالو با بیان اینکه فول تایمی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای رفع دغدغه‌های تمام متخصصین است، تصریح کرد: برای کاهش دغدغه فول تایمی ها از هیچ کوششی دریغ نکرده و مسیر برای خدمت به مردم، فراهم خواهد شد.

 

Share