گلخانه ای که برای ما درآمدی میلیاردی آورد

شروع کردم به کاشت خیار و مدتی بعد نمیدانستم با محصولم چه کنم تا اینکه فکر فروش به سرم زد. از آن زمان مدت زیادی می گذرد و من گلخانه های زیاد و درآمد بسیار بالایی از عرضه خیار و خیارشور دارم.

خانه جدید گلخانه ای داشت که سمتش نرفته بودم. تا اینکه تصمیم گرفتم دستی به سر و گوشش بکشم. شروع کردم به کاشت خیار و مدتی بعد نمیدانستم با محصولم چه کنم تا اینکه فکر فروش به سرم زد. از آن زمان مدت زیادی می گذرد و من گلخانه های زیاد و درآمد بسیار بالایی از عرضه خیار و خیارشور دارم.

خیار گلخانه ای

خیار گلخانه ‌ای از نظر کیفیت تفاوتی با خیار بته ای ندارد شاید در بعضی مواقع نیز حجم و اندازه خیار گلخانه‌ ای به دلیل تحت مراقبت بودن و رسیدگی فوق ‌العاده بیشتر از خیار با کشت معمولی برخوردار باشد.

شهر تهران به دلیل داشتن آب ‌و هوایی بسیار مطلوب برای رشد خیار ازجمله و مهم‌ترین شهرها در ایجاد گلخانه‌ های بزرگ می‌ باشد و در اطراف این شهر و در مناطق خوش آب و هوای آن می ‌توان گلخانه‌ های بسیاری برای پرورش خیار یافت.

به‌ همین ‌جهت قیمت خیار گلخانه ‌ای در شهر تهران دارای نوسانات ثابتی می‌ باشد و همچنین این محصول زرین‌شهر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کشاورزان محصولات خود را به شهرهای مجاور ارسال می ‌کنند که با استقبال بسیاری نیز مواجه می ‌شوند.

در کشت گلخانه‌ ای خیار شرایط دما، رطوبت و شدت نور به ‌صورت بسیار دقیقی مورد بررسی قرار می ‌گیرد و اعمال می‌ شود تا به ‌این ‌ترتیب بتوان از کمترین امکانات بیشترین استفاده و برداشت را کرد.

خیار صادراتی

در سطح بازار امروزه تمامی محصولات گلخانه ای که از صیفی جات ارگانیک گرفته تا میوه هر کدام یک شاخصه اصلی صادرات به کشورهای خارج خواهد بود. یکی از مهم ترین ویژگیهای اصلی خیار صادراتی گلخانه ای دارا بودن کلسیم می‌باشد که گزینه بسیار مناسبی برای بدن انسان قرار دارد.

این ویتامین باعث خواهد شد تا از پوکی استخوان، سرطان، کاهش فشار خون و غیره جلوگیری به عمل بیارد. برای رسیدن به یک محصول خوب و با کیفیت گلخانه ای باید از کودهای متنوع و عالی استفاده شود.

خیار گلخانه ای شکل ظاهری مناسب و خوش فرمی را خواهد داشت که بسیار قلمی و رنگ سبز با کیفیت دارا می‌باشد. همچنین این محصول بخاطر اینکه مواد کود مناسبی را مصرف خواهد کرد دارای بافتی ترد و خوش طعم خواهد بود.

خیارشور نمکی

فواید خیارشور نمکی برای سلامتی فراوان است و افراد برای تهیه ی آن اقدام می نمایند چرا که این محصول، بسیار سالم و خوشمزه می باشد.

از گذشته تا به امروز افراد از خیارشور در غذاهای خود استفاده می کردند زیرا طعم خاص آن موجب می گردید تا غذا طعم بهتری داشته باشد و از خوردن آن لذت ببرند.

همچنین نمک ید دار موجود در خیارشور به این دلیل است که طعم و مزه آن تغییر نماید تا نگهدارنگی آن بالا برود، معمولا از نمک خالص دانه بندی شده استفاده می نمایند که بر کیفیت آن افزوده شود.

Share