در راستای تامین اعتبارات؛

نشست هم‌اندیشی «مرتضی عاطفی» شهردار و اعضاء شورا با «ابراهیم نجفی»

«ابراهیم نجفی» نماینده مردم شریف آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، با حضور در شهرداری بندر کیاشهر در نشستی راهبردی حول محور امور عمرانی و تسهیل در تامین بودجه این شهر بندری شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در نشستی که به میزبانی شهرداری بندر کیاشهر و با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر و نجفی نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد، «مرتضی عاطفی» شهردار به تشریح پروژه‌های عمرانی انجام شده و پیش‌رو پرداخت.

وی ضمن توضیح اینکه طبق برنامه از پیش تعیین‌شده، آسفالت خیابان‌ها در دست انجام است؛ اظهار کرد: با توجه به حجم وسیع معابری که تامین آسفالت آن در دستور کار است نیازمند کمک و توجه ویژه در بحث تامین بودجه هستیم.

عاطفی، دقت در تهیه مواد اولیه مرغوب و اجرای صحیح آسفالت را از مواردی شمرد که از ابتدای شروع پروژه پوشش معابر، با وسواس فراوان به آن پرداخته شده است.

در ادامه این نشست، «ابراهیم نجفی» نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، ضمن تایید موارد ذکر شده نسبت به تامین بخشی از بودجه آسفالت معابر بندر کیاشهر، قول مساعد داد.

گفتنی‌است؛ در این نشست مقرر شد جلساتی با مسئولان استانی برنامه‌ریزی شود و همچنین در هفته‌های آتی نشست‌هایی هم در سطح ملی انجام شود.

Share