نماینده رودسر و املش در مجلس:

میوه دهی درخت موز در گیلان نشان از ظرفیت بالای کشاورزی است

صفری با اشاره به لزوم راه اندازی پایانه گل و گیاه چابکسر، اضافه کرد: به دنبال راه اندازی تعاونی گلکاران در این منطقه هستیم و لذا اقدامات اولیه برای تامین زمین در حال پیگیری توسط شهرداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده رودسر و املش در مجلس، با بیان اینکه خوشبختانه درخت موز در شرایط عادی و بدون گلخانه می‌تواند در اقلیم گیلان رشد کند و میوه دهد، تصریح کرد: گیلان دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه تولیدات کشاورزی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری در حاشیه بازدید از پروژههای عمرانی بخش چابکسر از توابع شهرستان رودسر، به تولید موزه در یکی از باغات این منطقه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه درخت موز در شرایط عادی و بدون گلخانه می‌تواند در اقلیم گیلان رشد کند و میوه دهد، گیلان دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه تولیدات کشاورزی بوده و لذا از جهاد کشاورزی انتظار داریم نسبت به محصولات باغی و زراعی توجه ویژه داشته باشد.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم زمینه‌سازی جهت ورود جوانان به عرصه‌های تولیدی با استفاده از ظرفیت‌های استان، خاطرنشان کرد: دولت وظیفه دارد از تولید و اشتغال حمایت کند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه در برخی از تبصره‌های لایحه بودجه، اعتبارات خوبی برای حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی دیده شده است، ادامه داد: تولیدکنندگان با همکاری جهاد کشاورزی می‌توانند از این اعتبارات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به لزوم راه اندازی پایانه گل و گیاه چابکسر، اضافه کرد: به دنبال راه اندازی تعاونی گلکاران در این منطقه هستیم و لذا اقدامات اولیه برای تامین زمین در حال پیگیری توسط شهرداری است.

Share