انتخاب اکبر غنی زاده به عنوان مدیرعامل

مدیرعامل جدید چوکا: هدفمان خروج از بحران است

مدیرعامل جدید باشگاه چوکا تالش امیدوار است تا هر چه سریعتر این تیم را از بحران فعلی خارج کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزشه ۳، تیم ریشه دار چوکا تالش که اخیرا با برخی مشکلات جدی روبرو شده بود، از تاریخ ۸ آبان مدیرعامل جدید خود را شناخت و طی حکمی اکبر غنی زاده به این سمت منصوب شد.

او که سابقه عضویت در رده‌های پایه نوجوانان و جوانان چوکا را در کارنامه دارد و به عنوان عضو سابق هیات مدیره این باشگاه شناخته می‌شود، گفت: در ابتدا جا دارد از از آقای آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، آقای الماس خاله رئیس هیات فوتبال استان، آقای سعادت رئیس هیات فوتبال تالش و همچنین آقای محمدیاری نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بابت تمام زحماتی که در این مدت کشیده اند تقدیر و تشکر کنم. استانداردسازی زمین فوتبال پوریای ولی تالش و آماده سازی این ورزشگاه برای میزبانی مسابقات از مهمترین اقداماتی بود که با یاری این عزیزان انجام شد. از آقایان محمدیاری و نامداری بابت حمایت‌های مالی و همراهی همیشگی‌شان نیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: دوست دارم همه این عزیزان باز هم در کنارمان باشند تا با همدلی و تلاش پرچم چوکا را باز هم در فوتبال کشور بالا ببریم و این تیم را به روزهای درخشان گذشته برگردانیم.

غنی‌زاده در خصوص برنامه های خود برای باشگاه چوکا خاطرنشان کرد: هدف اصلی من و همه ارکان تیم این است تا بتوانیم بزودی تیم را از بحران کنونی‌اش خارج کنیم و هر چه زودتر به یک چوکای مقتدر در قلعه عقاب‌ها برسیم. در این راستا جا دارد از کادرفنی تیم خصوصا آقای حسن اشجاری که با تمام مشکلاتی که وجود دارد، باز هم بالای سر تیم هستند و همچنین از بازیکنان متعصب و هوادارانی که همیشه یار دوازدهم چوکا بوده‌اند قدردانی کنم. انشاالله با یاری همه عزیزان و همت کادر فنی و بازیکنان و حمایت هواداران تلاش می‌کنیم تا شرایط برای موفقیت هر چه بیشتر تیم هموار شود.

Share