مدیرکل صمت گیلان اعلام کرد:

اظهارات استاندار گیلان مبنی بر احیای ۱۶۲واحد تولیدی در گیلان صحت دارد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پاسخ به اظهارات مسئول کانون کارفرمایان گیلان گفت: بیانات استاندار پرتلاش گیلان در شبکه باران در خصوص احیای ۱۶۲ واحد تولیدی کشاورزی خدماتی و گردشگری در دولت سیزدهم مستند و متقن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیمور پورحیدری، فعالسازی و احیای واحدهای حوزه‌های مختلف صنعتی کشاورزی خدماتی و گردشگری در قالب جلسات کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع و سایر کارگروه‌های استان را در اولویت نخست دانست و گفت: تسریع در حل مشکلات و تشکیل ستاد احیاء واحدهای راکد و نیمه تعطیل با دستور صریح استاندار دولت مردمی و پیگیری مجدانه معاونت اقتصادی استانداری از دستگاه‌های عضو کارگروه برای احیای ۱۶۲ واحد تولیدی و خدماتی ثمربخش بوده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: در دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف استان واحدهایی احیا شده‌اند که ۴۷ واحد آن در حوزه صنعت و معدن بوده و ۱۱۰ واحد آن در بخش کشاورزی و دامپروری و شیلات و ۵ واحد نیز در حوزه خدمات و گردشگری می‌باشد که مستندات آن به تفکیک موجود است.

 پورحیدری با تاکید بر اینکه انتشار و بیان این گونه مطالب تخصصی باید از مرجع موثق باشد، عنوان کرد: لازم است در مصاحبه‌ها از کلی گویی پرهیز شود و انعکاس عملکرد دستگاه‌های تخصصی به نحو صحیح می‌تواند در تنویر صحیح افکار عمومی اثر بخش باشد.

Share