کوچکی‌نژاد در خصوص استیضاح وزیر صمت اظهار کرد:

فاطمی‌امین در حوزه اجرا عملکرد ضعیفی داشته | او به وعده‌ها و تعهدات خود عمل نکرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمی‌امین جمعی از نیروهای کارآمد را در وزارت صمت بر سرکار آورده و در حوزه انتصابات ایراد جدی به او وارد نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، جبار کوچکی‌نژاد در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به لحاظ شخصیتی متدین، با اخلاق و پاک است.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فاطمی‌امین جمعی از نیروهای کارآمد را در وزارت صمت بر سرکار آورده و در حوزه انتصابات ایراد جدی به او وارد نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه اجرا عملکرد ضعیفی داشته است، گفت: وزیر صنعت و معدن و تجارت نتوانست به وعده‌ها و برنامه‌هایش در راستای جلب اعتماد نمایندگان، عمل نماید و این مهم از جمله علل نقد و اعتراض نمایندگان به فاطمی امین است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان داشت: فاطمی امین به وعده‌ها و تعهدات خود در بخش‌های مختلف از جمله راه اندازی کارخانجات، ساماندهی بازار خودرو، مدیریت و کنترل قیمت‌ها در حوزه کالاها و نیازهای اساسی مردم عمل نکرده است.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: هنوز برای دادن رای موافق یا مخالف استیضاح به وزیر صمت تصمیم‌گیری نکرده ام.

تقاضای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی ۲۷ مهر از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و قرار است استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه سه شنبه دهم آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

Share