جهانبخش: می‌خواهیم موجب افتخار شویم

جهانبخش در پاسخ به سوال خبرنگار رسانه انگلیسی؛ از بچگی عاشق پیراهن تیم ملی بودیم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: کل تیم آماده است. زمان محدودی برای آماده‌سازی داشتیم اما بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند تا در این زمان کوتاه آمادگی خوبی داشته باشند. امیدوارم بتوانیم کیفیت تیم ملی را بار دیگر به نمایش بگذاریم و باعث خوشحالی مردم کشورمان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا جهانبخش پیش از تمرین امروز تیم ملی در کمپ الریان قطر در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که اینجا هستم. قطعاً برای نخبگان فوتبال دنیا حضور در جام جهانی افتخار بزرگی است. همیشه سعی کرده‌ایم با تمام تلاش به این مهم دست پیدا کنیم. در دو دوره قبل عملکرد خوبی داشتیم و اکنون هم همه بازیکنان که در تیم ملی هستند برای داشتن یک تورنمنت خوب آماده هستند.

وی افزود: باید از میزبانی کشور قطر تشکر کنم تاکنون همه چیز خیلی خوب پیش رفته و شرایط برگزاری مسابقات خیلی خوب بوده است. بازی دوستانه‌ای هم که در این کشور انجام دادیم برای آماده‌سازی تیم ملی می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: کل تیم آماده است. زمان محدودی برای آماده‌سازی داشتیم اما بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند تا در این زمان کوتاه آمادگی خوبی داشته باشند. امیدوارم بتوانیم کیفیت تیم ملی را بار دیگر به نمایش بگذاریم و باعث خوشحالی مردم کشورمان باشیم.

 جهانبخش در پاسخ به سوال شیطنت آمیز خبرنگاری مبنی بر شادی نکردن احتمالی بازیکنان ایران پس از گلزنی، گفت: فکر می‌کنم شما خبرنگار رسانه انگلیسی هستید و اگر همگروه نبودیم‌ این سوال را مطرح نمی‌کردید.

کاپیتان‌ تیم ایران گفت: از بچگی عاشق پیراهن تیم ملی بوده و هستیم. هدف و تمرکز ما روی تیم ملی است.

وی گفت: چهار روز با یکی از بزرگترین بازی های تاریخ ایران فاصله داریم و می‌خواهیم باعث افتخار شویم.

جهانبخش تصریح کرد: شادی گل یک مساله شخصی است و تمام تمرکز ما روی این است تا در بازی نخست بهترین عملکرد را داشته باشیم.

Share