دادگستری: هستی از سرویس مدرسه سقوط کرده است

توضیحات دادگستری درباره «هستی حسین پناهی» دختر ۱۶ ساله دهگلانی

رئیس دادگستری کردستان نوشت: خبر مجروح شدن هستی حسین پناهی، دختر ۱۶ ساله اهل دهگلان توسط ماموران صحت ندارد؛ او خودش را از مینی بوس به پایین پرت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از میزان، حجت الاسلام حسین حسینی درباره کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان اظهار کرد: رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار اخبار کذب و دروغ برای دعوت از مردم برای تجمع و اغتشاش، درصدد ایجاد ناامنی در جامعه هستند و در جدیدترین مورد خبرسازی خود در استان کردستان مدعی شدند دختر دهگلانی توسط مامورین مجروح شده و به کما رفته است.

وی تصریح کرد: در پی انتشار این ادعا در فضای مجازی موضوع در دستور کار اولویت دار دادگستری استان قرار گرفت و طبق تحقیقات مشخص شد خانم هستی حسین پناهی ۱۶ ساله و اهل روستای قوری چیا از توابع دهگلان استان کردستان است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در تشریح اتفاق صورت گرفته برای هستی حسین پناهی بیان کرد: دانش آموز مورد اشاره روز چهارشنبه مورخ ۱۸ آبان ماه از دبیرستان محل تحصیل خود در دهگلان به قصد عزیمت به منزل در روستای قوری چیا سوار مینی بوس سرویس مدرسه خاتم الانبیاء دهگلان شده و در مسیر برگشت به منزل، با وجود ممانعت همکلاسی‌‎ها و راننده سرویس، این فرد خودش را از مینی بوس به پایین پرت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اعلام اینکه هم اکنون حال عمومی این دختر دهگلانی مساعد گزارش شده است، گفت: در بیمارستان کوثر سنندج اقدامات درمانی لازم روی خانم حسین پناهی انجام شده است.

وی افزود: در همین مورد پرونده‌ای در دادگستری استان کردستان تشکیل شده است.

Share