با حضور مردم و مسئولان؛

تشییع پیکر شهید مجید یوسفی در آستانه اشرفیه | عباسی: قدردانی نیروهای امنیتی و انتظامی هستیم

استاندار گیلان با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی آن تصور دارند با ایجاد اغتشاشات می‌توانند ملت شهید پرور ایران را از مسیرش که همان مسیر شهادت و ایثار است را دور کنند، گفت: مردم ولایتمدار، شهیدپرور و بابصیرت ایران اسلامی به فضل الهی باردیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد و دشمنان بدانند که ملت سرافراز ایران ملتی ایثارگر و فداکار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مجید یوسفی صبح جمعه در آستانه اشرفیه برگزار شد.

اسدالله عباسی ظهر امروز (جمعه) در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک بسیجی مدافع امنیت شهید مجید یوسفی در شهرستان آستانه‌اشرفیه  در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شهدا با نثار خون پاک خود به حفظ وحدت در بین ملت و استحکام در نظام جمهوری اسلامی کمک کردند، اظهار کرد: استکبار تصور دارد با چنین اغتشاشاتی می‌تواند ملت شهید پرور ایران را از مسیرش که همان مسیر شهادت و ایثار است را دور کند در حالی ملت ایران ملتی ایثارگر و فداکار است.
وی با اشاره به همدلی میان ملت ایران در برهه‌های حساس گفت: امروز روح ما و شهدا به یکدیگر پیوند خورده و چشمان ما چشمه اشک شد و همه آمدیم با خانواده شهیدان به ویژه شهدای مدافع امنیت همدلی کردیم و این حجت‌های درخشان الهی را روی دست گرفتیم تا همه بدانند این ملت زنده است.
نماینده عالی دولت در استان گیلان نوع حیات شهدا را متفاوت از دیگر انسان‌ها دانست و بیان کرد:شهدا از نوع حیاتی برخوردار هستند که با نوع حیات انسان‌های دیگر متفاوت است ولی دشمنان ایران اسلامی بدانند همه ما با نثار خون خود نمی‌گذاریم ذره‌ای آشوب در کشور ایجاد شده و استکبار به ملت ما نفوذ کند.
عباسی حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها و مراسم تدفین شهدا را نماد ولایتمداری دانست و تصریح کرد: شاید استکبار بتوانند با چنین اقداماتی در کشور جان ما را بگیرد ولی قادر به گرفتن ارزش‌های اسلامی و اعتقادات مردم نیست زیرا ملت ما با حضور در این مراسم تشییع اعلام کردند که پای انقلاب، ارزش‌های انقلاب اسلامی، اسلام و دستاوردهای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری هستند.
‌وی با قدردانی از زحمات بسیجیان، نظامیان و نیروهای امنیتی و انتظامی در استان گیلان و کشور گفت: امنیت در کشور و استان گیلان با زحمات و خون‌های پاک نظامیان، بسجییان و نیروهای امنیتی و انتظامی برخوردار است و ما قدردان آنان هستیم.
استاندار گیلان یکی از اهداف استکبار در ایجاد برهم زدن آرامش در جامعه را توهین به باورهای دینی ملت ایران برشمرد و بیان کرد: عده‌ای آمده‌اند به خیابان‌ها شعار داده‌اند‌ و به مقدسات دین توهین کردند، از نیرو‌های امنیتی و انتظامی برخی شهید شدند و این خون پاک شهیدان ماهیت اصلی دشمن را بار دیگر نشان داد.

Share