ترشیجات من را به درآمد بالا پایدار رساند

ترشی یک چاشنی بسیار خوشمزه و خوش طعم است که در هر آشپزخانه ای پیدا می شود، بیش از صد نوع ترشی وجود دارد ترشی قیصی، مخلوط زعفرانی، سبزیجات و بادمجان از انواع ترشی هایی است که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد.

یک استراتژی بزرگ به تنهایی باعث پیروزی در یک رقابت یا نبرد نخواهد شد؛ پیروزی اساسا از برخورد با مشکلات و غلبه بر آنها حاصل می‌شود. همه‌ی ما کارآفرینانی را دیده‌ایم که وقت بسیاری را صرف نوشتن طرح‌های کسب و کار و آماده کردن پاورپوینت‌ها می‌کنند. مهم نیست برای تکمیل چنین برنامه‌ای چقدر وقت صرف می‌کنید، باید خودتان را با واقعیت‌های موجود وفق دهید. من با رعایت چندین قوانین ساده در کسب و کار در حوزه ترشیجات به درآمدی که هدفم بود دست پیدا کردم.

ترشی قیصی

ترشی یک چاشنی بسیار خوشمزه و خوش طعم است که در هر آشپزخانه ای پیدا می شود، بیش از صد نوع ترشی وجود دارد ترشی قیصی، مخلوط زعفرانی، سبزیجات و بادمجان از انواع ترشی هایی است که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد این نوع ترشی که از انواع کلم سبزیجات و بادمجان و ادویه جات خوش بو و خوش عطر استفاده می کنند.

از زعفران برای طعم و رنگ آن استفاده می شود، این نوع ترشی بسیار خوشمزه و خوش رنگ است و در مراکز فروش مواد غذایی در سراسر کشور عرضه می شود و البته شما می توانید خیلی آسان و راحت در منزل این نوع ترشی را با بهترین کیفیت و طعم درست کنید.

تهیه ترشی یک روش نگهداری تره بار در آب سرکه و نمک است، که وقتی انواع سبزیجات و کلم و سیر و انواع ادویه های معطر ترشی باهم مخلوط و داخل ظرف سرکه و نمک نگهداری می شوند پس از مدتی طعم و رنگ بسیار خوبی به خود می گیرد انواع ترشی ها با غذاهای مختلف از جمله برنج، ماکارونی و سرخ کردنی ها و انواع کباب ها و غیره سرو می شود.

ترشیجات محلی

گفتیم ترشیجات محلی یک نوع چاشنی بسیار خوشمزه است که اغلب مردم در کنار غذای اصلی استفاده می کنند. ترشی انواع مختلفی دارد که معمول ترین نوع ترشی، ترشی مخلوط است که مورد علاقه اکثر مردم است، البته ترشی های زیاد دیگری وجود دارد که از میوه ها و روش های خاصی تهیه می شود.

ترشی مخلوط خواص فراوانی دارد به دلیل استفاده از انواع کلم، سبزیجات معطر، بادمجان، فلفل سبز و تند، سیر، خیار و انواع ادویه های ترشی شامل سیاه دانه، گلپر، شوید، جعفری و غیره این ترشی بسیار خوش طعم و خوشمزه است، زعفرانی که در این ترشی استفاده می شود باعث می شود ترشی رنگ زرد خوش رنگ به خود بگیرد.

در هنگام استفاده و خرید ترشی باید به یک سری نکات توجه داشته باشید، از جمله تاریخ تولید و انقضا آن و همچنین مواد بکار رفته در آن و نوع بسته بندی این محصول باید توجه داشت.

ترشی مازندران

توزیع ترشی مازندران مخلوط شیشه ای امروزه به صنعتی پولساز و سودآور تبدیل شده است و شرکت ما در زمینه توزیع و عرضه مستقیم همواره فعال، پیشرو، پیشگام و پیشتاز بوده است.

تمامی محصولات ما در محیطی بهداشتی تولید و بسته بندی می گردند و بسته بندی شیشه ای ماندگاری بیشتری به محصول می دهد و محصول را تا مدت زمان زیادی تازه نگه می دارد.

مشاورین ما در قسمت مشاوره و فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در همه زمینه های مرتبط به خرید ترشی خانگی ارگانیک هستند، برای برخورداری از امتیاز مشاوره رایگان تیم اختصاصی ما تنها کافی است فرم مربوطه را تکمیل کرده و تا تماس همکاران ما شکیبا باشید.

Share