برای میلیاردر شدن با روش سنتی کسب و کار خداحافظی کردم

نیاز به یادگیری راهکارهای مبتکرانه و نوین برای کارآفرینی بسیار مهم می باشد. من کسب درآمد از طریق اینترنت را یاد گرفتم و از این روش برای گسترش کسب و کار که فروش انواع سگ می باشد استفاده کردم و به درآمد میلیاردی رسیدم.

نیاز به یادگیری راهکارهای مبتکرانه و نوین برای کارآفرینی بسیار مهم می باشد. من کسب درآمد از طریق اینترنت را یاد گرفتم و از این روش برای گسترش کسب و کار که فروش انواع سگ می باشد استفاده کردم و به درآمد میلیاردی رسیدم.

سگ گرگی

سگ گرگیTamaskan ازنظر مزاج و توانایی کاملاً شبیه هاسکی ها هستند و بنا به گزارش‌ها حیوانات خانگی بسیار خوبی برای خانواده‌ها هستند.

وزن ماده‌ها ۵۵ تا ۸۵ پوند است و وزن نرها ۶۵ تا ۹۵ پوند است.

قد ماده‌ها ۲۴ تا ۲۸ اینچ است و قد نرها ۲۵ تا ۳۲ اینچ است.

سگ‌های تاماسکان به‌طور خاص پرورش داده می‌شوند تا شباهت زیادی به سگ‌های گرگی پیدا کنند در غیر این صورت این سگ‌ها هیچ تناسبی با سگ‌های گرگی ندارند. این نژاد در سال ۲۰۱۳ به رسمیت شناخته شد و به‌عنوان یک سگ بسیار بازیگوش در امریکای شمالی محبوبیت پیدا کرد.

سگ‌های تاماسکان نیاز به ورزش و بازی زیادی در طول روز دارند در غیر این صورت به رفتار‌های پرخاشگرانه دست می‌زنند. معمولاً این سگ‌ها طعمه‌هایی مانند خرگوش، پرندگان و سنجاب‌ها را نیز در رده غذایی خود دارند. سگ‌هایی کاملاً باهوش و اجتماعی هستند که می‌بایست به‌درستی تربیت شوند.

تاماسکان ها سگ‌هایی دوست‌داشتنی ، وفادار و باهوش هستند. با آموزش ، ورزش و معاشرت مناسب می‌توانند همراهی مناسب و دوست‌داشتنی برای شما باشند.

سگ گلدن

سگ گلدن رتریور به فعالیت و ورزش روزانه نیاز دارد و اکثرا علاقه دارد که توپ یا اسباب بازیهای پرتاب شده را باز بیاورد. بنابراین ورزش دادن او چندان سخت نخواهد بود. از فعالیت بدنی روزانه آن اطمینان حاصل کنید و از غذا دادن زیاد خودداری کنید چرا که این نژاد استعداد خوبی در فربه شدن دارد. متوسط طول عمر آنها حدود ۱۱ سال می‌باشد. با توجه به اینکه این نژاد از سگ‌ها می‌توانند دچار مشکلات ژنتیکی باشند، حتما در هنگام خرید بایستی گواهی نامه سلامت معتبر خاندان پدری و مادری آنها را بررسی نمود. بارزترین مشکل ژنتیکی آنها، مشکل در مفصل لگنی-رانی می باشد.

از مهمترین بیماری‌های این سگ‌های زیبا و با وقار، مبتلا شدن به تومور به خصوص ابتلاء سیستم لنفاوی و سرطان استخوان است که بیش از ۶۰٪ علت مرگ در آنها می‌باشد. مشکلات مفاصل لگنی، مفصل زانو، بیماری‌های چشم مثل آب مروارید، آب سیاه، مشکلات شبکیه، برگشتگی لبه پلک به داخل چشم، مشکلات قلبی، بیماری‌های پوست مثل آلرژی می‌ باشند.

سگ هاسکی توله

توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که در سگ هاسکی توله بیماری دیسپلازی بسیار شایع می‌باشد (برای آشنایی بیشتر با 🔗 بیماری دیسپلازی در سگها، اینجا کلیک کنید) مشکلات مفصل لگنی رانی در کمتر از ۲% از آنها رخ می‌دهد ولی این موضوع مانع از انجام معاینات لازمه نمی‌شود.

نمونه‌هایی از هاسکی که در مسابقات سورتمه‌کشی و یا حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر دچار مشکلات گوارشی و مشکلات تنفسی می‌شوند. بنابراین به جد توصیه می‌کنیم برای تهیه این سگ به فروشنده‌های معتبر مراجعه بفرمایید و یا با یک متخصص در این حوزه مشورت کنید. اولی هاسکی سیبرین (معروفتر است)

دومی هاسکی آلاسکای (اصالت سگ هاسکی سیبریایی است اما بعدها به آلاسکا هم برده شد) گونه آلاسکایی سگ هاسکی بیشتر به عنوان یک سگ کاری شناخته شده و اغلب سورتمه‌کش است. این که بتوانید گونه سیبریایی هاسکی را از آلاسکایی تشخیص دهید کار آسانی نیست، اما در حالت کلی می‌توان این ویژگی را به هاسکی آلاسکایی نسبت داد که رنگ سرش کاملا سفید و یک دست است این در حالیست که هاسکی سیبریایی بین چشمهایش طرح ها و خطوط زیبایی دیده می‌شود و همینطور خطوط دور چشمش که علامت خلوص نژاد هاسکی است و در قیمت آن هم تاثیرگذار است.

Share