با آجر خودتان را در پول غرق کنید

آجرهای فشاری از قطری مناسب برخوردار بوده و این مزیت را دارند که در هر میزان عمده که قصد تهیه آن را دارید، صادر شوند و همواره مشتریان نیز استقبال بی نظیری را نسبت به آن داشته اند.

غرق شدن در پول خیالی است که به گمان اکثریت مردم باطل است اما من توانستم با شروع کسب و کار خود در حوزه آجر این شعار را به واقعیت تبدیل کنم و به درآمد میلیاردی برسم.

آجر آذرخش

بهترین و مرغوب ترین آجر آذرخش با قیمت عمده و مستقیم در طراحی و ابعاد گوناگون از طریق مراکز پخش روانه بازار می شود. اصولا نمایندگی ها و عمده فروش ها برای تامین اقلام مورد نیاز خود به لحاظ صرفه اقتصادی و مدیریت هزینه ها از روش عرضه این آجر استقبال خوبی به عمل می آورند.

آجرهای ساخت شرکت آذرخش مقاومت قابل توجهی در برابر شرایط مختلف جوی دارد و همچنین فاقد لغزندگی و سایش می باشد.

فروشگاه معتبر آجر مرغوب آذرخش، این مصالح ساختمانی را بر حسب ابعادی که تولید می شود و یا از طریق سفارش های مشتریان به بازار عرضه می شود در رنگ های مختلف و اشکال مهندسی گوناگون با کیفیت بسیار خوب با قیمت کلی و درب کارخانه در معرض فروش قرار می دهد.

انواع آجر با قیمت عمده و مستقیم در سایز و رنگ و طرح متفاوت در فروشگاه های غیر حضوری قابلیت عرضه به شما مشتریان گرامی را دارد.

آجر دکوراتیو

استفاده از این نوع آجر در دیوار های داخلی باعث ایجاد یک پس زمینه بسیار مناسب برای نصب وسایل دکوراتیو می گردد همچنین رنگ این آجر دکوراتیو با بقیه اجزای اتاق به راحتی ست می شود مثلاً این آجر رت می توان با نمونه های قرمز و مشکی این محصول به کار برد و زیبایی آن را چند برابر بیشتر کرد.

استفاده از این محصول باعث می شود که فضا بزرگتر نشان داده شود و یکی از دلایل استفاده از این محصول در اتاق خواب ها همین نکته می باشد همچنین از ویژگی های این نوع آجر می توان به رنگ ثابت آن اشاره کرد و این که نور خورشید یا رطوبت و یخبندان هیچ تاثیری بر کیفیت آن نخواهند گذاشت.

در ساخت این آجر مقدار فراوانی خاک نسوز استفاده شده است که مقاومت آن را در برابر حرارت آتش بسیار زیاد می کند همچنین فوق العاده ضربه پذیر می باشد؛ این آجر مخصوص تنها برای دکوراسیون داخلی استفاده نمی شود بلکه در نمای بیرونی ساختمان نیز به کار می‌رود.

همچنین در کنار کاغذهای دیواری در اتاق خواب و پذیرایی به عنوان دیوار پوش مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل جنس خاصی که دارد امکان شستشوی آن نیز به راحتی فراهم است.

آجر فشاری

در این قسمت به خصوصیات و کاربردهای فراوان نوعی متریال ساختمانی یعنی آجر فشاری اشاره می نماییم که در تمام مناطق ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهمترین کاربردهای آجر فشاری این است که برای ساخت دیوار و همچنین کرسیهای ساختمان استفاده شده و همچنین قابلیت این را دارد که ملات را به خوبی جذب نماید.

شایان ذکر است که آجرهای فشاری و آجر نما نسوز خاصیت تولید مجدد را داشته و می توانند بازیافت شده و در فرآیندهای بعدی در کارخانجات تهیه و سپس وارد بازار شوند.

لازم به ذکر است که آجرهای فشاری از قطری مناسب برخوردار بوده و این مزیت را دارند که در هر میزان عمده که قصد تهیه آن را دارید، صادر شوند و همواره مشتریان نیز استقبال بی نظیری را نسبت به آن داشته اند.

بسیاری از معمارانی که در صدد ایجاد یک بنایی به سبک تاریخی می باشند، می توانند این نمونه از آجرهای فشاری را سفارش نمایند و در خلق یک ساختمانی سنتی مبادرت ورزند.

Share