صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از ندامتگاه غرب استان؛ ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد و مالی آزاد می شوند

رئیس کل دادگستری گیلان و مسئولان قضایی استان و شهرستان صومعه سرا برای پیگری مشکلات زندانیان، از ندامتگاه غرب گیلان در ضیابر صومعه سرا بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمزه خلیلی به همراه معاونان قضایی استان و مسئولان قضایی شهرستان صومعه سرا و رضوانشهر امروز از قسمت‌های مختلف‌های ندامتگاه غرب گیلان که زندانیان شهرهای صومعه سرا، فومن، ماسال و رضوانشهر در آنجا نگهداری می‌شوند، بخش‌های بهداری، روانشناسی، آشپزخانه، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این ندامتگاه بازدید کرد.

وی با حضور در جمع زندانیان به صحبت‌های زندانیان و مسائل و مشکلات آن‌ها گوش داد و برای رفع مشکلات و پیگیری سریع و دقیق پرونده این زندانیان و ایجاد اشتغال بعد از آزادی آن‌ها تاکید کرد.

خلیلی در جمع زندانیان گفت: تسریع در بررسی و پیگیری پرونده‌ها حق شما زندانیان است، اما باید پرونده‌ها با دقت بررسی شود تا حق کسی ضایع نشود.

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از ندامتگاه غرب استانوی اززندانیان خواست مسایل و مشکلات خود را بنویسند تا دوباره بررسی و برای رفع آن‌ها اقدام شود.

همچنین در بازدید زئیس کل دادگستری گیلان مقرر شد ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد و مالی ندامتگاه غرب گیلان با تسهیلات و مشارکت ستاد دیه استان از زندان آزاد و به اغوش خانواده‌هایشان باز کردند.

 خلیلی در جمع ورزشکاران ورزش باستانی زورخانه پوریای، ولی ندامتگاه غرب گیلان هم حاضر شده و از ورزش باستانی زندانیان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان امروز در سفر به صومعه سرا با حضور در یادمان شهدای ندامتگاه غرب گیلان در ضیابر با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

Share