عباسی در حاشیه یک نشست کاری؛

استاندار گیلان: یک بر صفر انگلیس را می بریم

اسدالله عباسی استاندار گیلان با اشاره به بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: به تیم ملی کشورمان و بازیکنانش افتخار می‌کنیم و معتقدم با عزم و اراده و غیرت خاص ایرانی خود قادرند کارهای بزرگی انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه نشست کاری خود با هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه‌ی دفاع مقدس گیلان با اشاره به بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: به تیم ملی کشورمان و بازیکنانش افتخار می‌کنیم و معتقدم با عزم و اراده و غیرت خاص ایرانی خود قادرند کارهای بزرگی انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال همانند جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه که توانست تیم ملی آمریکا را شکست دهد، این بار و در این جام جهانی پیش رو نیز بتواند تیم ملی انگلیس را هم شکست داده و باعث خوشحالی همه مردم ایران شود.

 اسدالله عباسی در خصوص پیش بینی خود از نتیجه بازی تیم ملی برابر انگلستان گفت: انشالله با یک گل به پیروزی خواهیم رسید و به همه دنیا نشان دهیم که جوانان ما با عزم و اراده انقلابی و ورزشی خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران با انگلیس در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه بین المللی خلیفه الریان قطر آغاز می‌شود.

Share