رئیس فدراسیون کشتی با حضور در انزلی؛

گیلان پتانسیل خوبی برای کشتی محسوب می‌شود | مسئولان امکانات لازم را فراهم کنند

رئیس فدراسیون کشتی در این همایش با اشاره به لزوم توجه به رشته ورزشی کشتی در گیلان گفت: با بکارگیری مربی‌های جوان که در تیم ملی حضور داشتند و برگزاری دوره‌های آموزشی تدوین شده تلاش می‌شود تا جایگاه کشتی گیلان ارتقا یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همایش توسعه رشته ورزشی کشتی دیروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در شهرستان بندر انزلی استان گیلان برگزار شد.

در این همایش که جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده کشتی بندر انزلی حضور داشتند، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن تمجید از عملکرد هیئت کشتی استان، اختصاص امکانات بیشتر به جهت زیرساخت‌های ورزشی استان گیلان به ویژه کشتی را امری مهم در توسعه ورزش و کشتی استان دانست.

علیرضا دبیر نیز با اشاره به قدمت کشتی در استان گیلان به ویژه کشتی گیله مردی گفت: گیلان پتانسیل خوبی برای ورزش اول کشور محسوب می‌شود و اگر مسئولین ذیربط امکانات لازم را در اختیار نوجوانان و جوانان استان به جهت حضور در کشتی فراهم کنند و در ادامه نیز حمایت‌های لازم را از استعدادها و پشتوانه‌ها بعمل آورند، شاهد رشد و ارتقاء کشتی گیلان در سطح ایران و جهان خواهیم بود.

رئیس فدراسیون گشتی افزود: مردم بندرانزلی با ورزش رابطه خوبی داشته و یکی از شهر‌های مدال آور ایران است و قطعا همه فدراسیون‌های ورزشی می‌توانند در این شهرستان استعداد‌های درخشان داشته باشند.

 

 

Share