سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تشریح کرد؛

گزارش جبلی به کمیسیون امنیت ملی: خرابکاری در پخش خبر در حال بررسی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره گزارش رئیس صداوسیما، گفت: جبلی در پاسخ به نمایندگان تاکید کرد که خرابکاری در پخش خبر سیما با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز با دعوت از پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما و معاونانش برگزار شد. در این جلسه جبلی گزارشی از اقدامات این سازمان در جریان تحولات اخیر اجتماعی و امنیتی روزهای گذشته ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس این گزارش، صداوسیما تلاش کرده تا حد ممکن در مورد موضوع مرحومه مهسا امینی شفاف‌سازی کند، همچنین درباره تلاش جریان‌های معاند ضد انقلاب برای سوء استفاده و ایجاد فضای اغتشاش و بی‌ثبات در کشور، اقداماتی را صورت داده است.

عمویی یادآور شد: معاون سیاسی سازمان صداوسیما نیز گزارشی درباره برنامه‌های سازمان در حوزه خبری و سیاسی ارایه و تاکید کرد که صداوسیما تلاش می‌کند که افکار مختلف جامعه را پوشش دهد.

خرابکاری در پخش خبر سیما در حال بررسی است

وی ادامه داد: نمایندگان هم درباره عملکرد صداوسیما نکاتی را بیان کردند. همچنین سوالاتی در خصوص خرابکاری اخیر در حوزه خبر سازمان مطرح کردند و جبلی گفت که این موضوع با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

Share