گزارش تصویری آغاز سال تحصیلی در مدرسه هوشمند کنکاش رشت

فعالیت رسمی همه مقاطع تحصیلی گیلان از امروز شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱، با به صدا درآمدن زنگ مهر و ایثار و مقاومت در یکی از مدارس رشت آغاز شد.

خدادادی در جمع اولیا و مربیان مجموعه آموزشی کنکاش گفت: برای احداث و راه اندازی مجموعه‌های آموزشی غیر دولتی نیز ملزم به رعایت استانداردهای لازم آموزش و پرورش، اخذ مجوزهای لازم از اداره کل آموزش و پرورش و اخذ تأییدیه‌های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس است.
مدیر مدرسه کنکاش افزود: از همینجا از اداره کل آموزش و پرورش برای همکاری و تعامل بسیار خوب در راستای اخذ مجوزهای لازم و معرفی نیروهای آموزشی توانمند تشکر می‌کنم.

خدادادی با اشاره به اینکه مجموعه آموزشی کنکاش با پشتوانه محکم و تجربه ۲۰ساله تواسته است نقش مهمی در تعلیم و تربیت کودکان و نوجوان داشته باشد، گفت: در حال حاضر ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی پیش دبستان، دبستان و دوره اول دبیرستان در این مجموعه مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه فضای آموزشی مجموعه کنکاش بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع است، اظهار کرد: این مدرسه دارای سه تیم متخصص مشاوران، تجوم و ورزشی که ورزشی در سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند.
مدیر مجموعه کنکاش با اشاره به اینکه این مدرسه دارای اولین تلسکوپ شکستی در کشور است، گفت: تمام سعی ما بر این بوده که نبوغ دانش آموزان را در فضای آموزشی تقویت کنیم به همین منظور آسمان نمای دیجیتال راه اندازی کردیم که مدارس دیگر نیز از این امکانات به عنوان پایگاه نجوم بهره می‌برند.

در ادامه آرزو عاشقی سر تیم مشاوران مجموعه کنکاش با اشاره به اینکه هدف ما راه‌اندازی مجموعه‌ای با ارائه بهترین امکانات و خدمات آموزشی است گفت: این مجموعه بذای اولین بار در استان دارای تیم مشاوران این است که تیم هدفش رشد همه جانبه دانش آموزان در جنبه‌های تحصیلی و شخصیتی و اجتماعی است و همه تلاشمان جلب رضایت اولیای دانش‌آموزان در تعلیم و تربیت درست و ساختن دانش‌آموزانی با اخلاق و مقید به آداب اجتماعی ایرانی اسلامی است.

عکس: مهتاب باقرزاده

Share