سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وعده داد؛

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش به چوکا؛ امیدی تازه برای حل مشکلات مالی

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در گیلان برای پرداخت سرمایه در گردش به شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدهادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی محمدیاری نماینده تالش و بهروزی فر نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا، از نزدیک در جریان مشکلات این شرکت قرار گرفت.

وی در نشستی که با مدیران این کارخانه داشت، اظهار کرد: این کارخانه در ماه‌های قبل موفق شد تغییر مسیر داده و به نقطه مثبتی در تولید و اشتغال برسد.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: با رونق دوباره این کارخانه می‌توان علاوه بر افزایش تولید، با تشویق به مردم به زراعت چوب و اشتغال در این زمینه باعث رونق اقتصادی بیشتر در منطقه و استان شد.

زاهدی وفا افزود: با توجه به کمبود سرمایه در گردش و مساعدت لازم برای پرداخت ۵۰ میلیارد تومان به این کارخانه، امیدواریم با کمک مدیران و همچنین نمایندگان استان تا پایان امسال به جایگاه خوبی در استان و کشور برسیم.

 نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال هم در این جلسه گفت: متاسفانه این منطقه رشد صنعتی خوبی ندارد و تنها صنعتی که از سال‌های دور تاکنون هزاران نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده کارخانه چوکا است و اگر امروز این شرکت به زیان دهی رسیده به دلیل حمایت نشدن است.

حسن محمدیاری افزود: ظرفیت و زیر ساخت برای ارتقا تولید در این کارخانه وجود دارد که برای تحقق این امر به افزایش سرمایه در گردش نیاز داریم تا بتوانیم علاوه بر افزایش تولید، اشتغالزایی هم داشته باشیم.

Share