فرمانده سپاه قدس گیلان؛

شناسایی و دستگیری لیدرهای آشوب در گیلان|با عاملان اصلی اغتشاش مماشات نمی‎شود

به گفته عبدالله‌پور افرادی در آشوب‌های اخیر فریب خورده بودند با آنان برخورد سلبی می‌شود ولی قانون و قوه قضاییه با عاملان اصلی اغتشاش در کشور و استان گیلان که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله‌پور، در حاشیه عیادت از مجروحین اغتشاشات اخیر گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آشوبات اخیر کشور یکی از برنامه‌های استکبار برای ایجاد نا امنی در کشور است، اظهار کرد: استکبار و رسانه‌های معاند با سو استفاده از فوت سرکار خانم مهسا امینی سعی و با ایجاد اغتشاش سعی در ایجاد ناامنی در کشور و برخی از استان‌ها را داشتند که این امر نشان می‌دهد دشمن لحظه‌ای برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیکار نمی‌نشیند.
وی با اشاره به رفتار داعش‌گونه برخی از آشوب‌گران در اغتشاشات اخیر کشور گفت: صف مردم از اغتشاشگران جدا است زیرا برخی از آشوب‌گران با تخریب آمبولانس، اتوبوس انتقال خون، مساجد، بانک‌ها و اموال مردن خسارت زیادی را به استان و کشور وارد کردند که باید پاسخگو رفتار خود باشند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با ابراز تاسف از مجروحیت تعدادی از ماموران نیروی انتظامی و بسجییان در اغتشاشات اخیر گیلان بیان کرد: در چند روز گذشته متاسفانه برخی از نیروهای انتظامی و بسیجی با ضربات چاقو مجروح شده و دچار شکستگی به دلیل برخورد و پرتاب سنگ شدند.
عبدالله‌پور از تلاش‌ها برای دستگیری عاملین و لیدرهای آشوبات اخیر گیلان خبر داد و افزود: با تلاش‌های نیروی‌های امنیتی، انتظامی و بسیجی برخی از آشوب‌گران بازداشت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر لیدرهای آشوب در گیلان ادامه داشته و دستگاه قضائی هم به شدت با این افراد برخورد می‌کند.
وی با اشاره به شناسایی دیگر لیدرهای آشوب در گیلان بیان کرد: از مردم درخواست دارم در صورت داشتن اطلاعاتی از لیدرهای آشوبات اخیر در گیلان اطلاعات را در اختیار نیروهای امنیتی قرار دهند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از هیج تلاشی دریغ نمی‌کنند، تصریح کرد: مردم و جوانان گیلانی در تمامی شهرستان‌های این استان در مقابله با اغتشاشگران و با انزجار خود از آشوب‌گران نشان دادند که از هیچ چیزی برای حفظ این نظام مقدس دریغ نکرده و حتی از جان خود هم می‌گذرند.
به گفته عبدالله‌پور افرادی در آشوب‌های اخیر فریب خورده بودند با آنان برخورد سلبی می‌شود ولی قانون و قوه قضاییه با عاملان اصلی اغتشاش در کشور و استان گیلان که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.
وی با قدردانی از زحمات کادر درمان در آشوبات اخیر گیلان گفت: سپاه پاسداران خود را حامی مردم و انقلاب دانسته و امروز هم آمدیم تا با عیادت از مجروحین اغتشاشات اخیر گیلان از آخرین روند درمان آنان آگاه شویم.

Share