با برگزاری مراسمی صورت گرفت؛

«حجت‎الاسلام رضا حاجتی» سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان شد

با تقدیر از حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد که به مدت چهار سال مدیریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را بر عهده داشت، حجت‎الاسلام رضا حاجتی که از طلبه‌های خوشنام و نخبه گیلان است، به عنوان سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی اله ویردی زاده، معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیران قبلی و جدید دبیرخانه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تاکید بر ارتباط مداوم با بچه‌های مسجد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بر اساس منویات رهبری و در راستای سیاست گذاری‌ها و در تحقق بازگشت به مسجد تراز اسلامی گام بر می‌دارند.

وی با تاکید بر تحقق مسجد تراز اسلامی با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزود: در حوزه اداری مالی مساجد برای بچه‌های مسجد سلسله مراتب نخواهیم داشت و رویکرد ما ارتباط مستقیم با بچه‌های مسجد در تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است و از فعالیت‌های آنان در راستای سیاست‌های ستاد حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخص وزیر بر مسجد محوری تصریح کرد: تحقق مسجد تراز اسلامی و احیای کارکردهای مسجد از مطالبات مهم مقام معظم رهبری و دولت است که با وجود مشکلات اعتباری و نقدینگی، مورد حمایت می‌باشد.

اله ویردی زاده با بیان اینکه نگاه ما به مسجد نگاه دیرینه و سنتی است، از مدیریت شهری کانون‌های مساجد خبرداد و اظهار کرد: این مدیریت در راستای تسهیل تحقق سیاست‌ها و خط مشی‌ها صورت می‌گیرد.

در پایان این مراسمی با تقدیر از حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد که به مدت چهار سال مدیریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را بر عهده داشت، حجت‎الاسلام رضا حاجتی، به عنوان سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان معرفی شد.

 

Share